MATIUS 2 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 ten storzek odpuść sobie wedle mojej opinie nie podejdzie mamy przepływkę zaraz za obvudową potebna jest redukcjia a potem można działać albo air box simoty plus dobre doprowadzenie chłodnego powietrza... co do wydechu ja mam Strumienice i dzwięk po odpaleniu jest metaliczny spaliny uderzają w środkowy tłumnik i wpada w rezonans.... jaki go przegonie dobrze i wsio się rozgrzeje to tego efektu nie ma.... wiec albo założyć większą strumiennice silniki 2.0 -3.0 o takich opiniach też słyszałem że potem problem znika albo działać ze wspawaniem jakiejś rurki np takiej: http://moto.allegro.pl/tlumik-proex-w-obudowie-katalizatora-z-sercem-i1960829450.html co do końcowego to też się zastanaiam na co by mienić by był lepszy dzwięk kolega strone wcześniej wstawił filmik ładnie mu to chodzi niech się wyopowie co ma zmienienione... nie dawno z przed nosa sprzątnieto mi na allegro coś takiego: http://moto.allegro.pl/tlumiki-tlumik-wydech-a4-b5-sport-tuning-i1984204929.html myślę że po takim zabiegu dźwiek był by lepszy i wogule auto żyskało by troche wigoru.... Koledzy w ADR wypowiedzcie się jak macie porobione wydechy plus doloty może znajdziemy złoty Kompromis Pozdrawiam Wszystkich ADRaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rastafaraj87 0 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Coś takiego znalazłem http://moto.allegro.pl/tlumik-na-zamowienie-proex-bmw-e46-i2082468465.html Zapytam co mają dla nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 u mnie przy odpaleniu tez jeste metaliczno-basowy dzwięk ładnie to brzmi:) ale wg. analizatowa spalin katalizator siedzi także mysle na wywaleniem środkowego tłumika:) lub wyczyszcze ostatni:) w hondzie zrobiłem tak i był taki pomruk basowy :) w środku cisza a za samochodem ładnie sobie pomrukiwało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 ty masz kolego quattro a tam jest inna budowa tłumników w domu też mam 1.8 quattro i 1.8 ośka oby dwa bez katów ja mam napewno strumiennice brat nieiem albo też albo jakiś przelotowy tłumniczek... i autko brata lepiej brzmi bez tego metalicvznego pomruku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 No tak u mnie jest układ tłumikow jak w 1.8T Quattro, na wiosne cos mysle z tym pokombinować żeby ładnie mruczało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ja bym celował na używanego dedykowanego Eisenmann'a ewentualnie Remus'a lub ABT. U siebie mam Remusa plus downpipe Supersprinta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się