michail55 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 witam mam taki problem ze na biegu jalowym pojawiaja sie drgania karoserii oraz gdy sie patrzy na prace silnika to tak co jakis czas chodzi nierowno tak jakby mocniej na boki chodzi. sa to drgania nieregularne raz mocniejsze i raz slabsze jak odpalam silnik to gdy wyrownuja sie obroty to jest to bardzo mocno odczuwalne oraz na rozgrzanym silniku na zimnym sa bardzo slabo odczuwalne wewnatrz. plecionka wydechu zostala naprawiona a drgania nie ustaly wszystkie filtry zostaly wymienione olej zmieniony wiem ze jeszcze musze zmienic termostat poniewaz nie lapie 90stopni ale to chyba nie jest powod drgan NOWE ODSWIEZONY LOGI TEMP SILNIKA ROBOCZA Statyczne Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64741.html Grupy: 007,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64742.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64743.html Statyczne BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64744.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64740.html dynamiczne zostana zrobione w najblizszym czasie OTO KOLEDZY FILMIK POKAZUJACY PRACE SILNIKA TRZEBA SIE PRZYGLADNAC NA EGR Audi A4 B6 1.9 TDI Nierowna Praca Silnika Najmocniejsze na zimnym silniku drgania sa odczuwalne podczas odpalanie silnika kiedy obroty sie wyrownuja oraz podczas lekkiego gazowania kiedy obroty wracaj na swoj miejsce oto filmik Audi A4 B6 1.9 TDI Drgania przy rownaniu obrotow mniej wiecej drgania wygladaja tak jak widac podczas krecenia tego filmiku telefon trzymany na kierownicy drga dosc mocno aczkolwiek jest to odczuwalne duzo mniej niz widac drgania kamery oraz dzwinie przygaszajace sie swiatla podczas odpalania Audi A4 B6 1.9 TDI Drgania w srodku samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 sprawdź plecionkę wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Kupiłem ze sprutą plecionką, wibracje na niskich obrotach - hydro poduszka silnika prawa(od pasażera) była wylana pod osłonką. Po wymianie wibracje ustały, myślę o wymianie drugiej i plecionki (z mojej spaliny nie lecą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jey_Di Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 na biegu jalowym odczuwam drgania Dużo było pisane na ten temat,wejdź a opcje "szukaj" wydobywajace sie w malych ilosciach spaliny w lewej okolicy silnika Może jest uszkodzona rura odmy która jest mocowana do bloku silnika. A nie masz czasami mokrej od oleju miski olejowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 nic a nic nie kapie silnik calkowicie suchy[br]Dopisany: 30 Październik 2011, 11:49_________________________________________________znalazlem jeszce cos takiego co wy na to adadur14.01.2009 Łącznik ulega termicznemu zużyciu oraz następuje od wewnątrz jego "zaspawanie". Usztywnia się na tyle by powodować rezonans, budzenie wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki20005 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Obawiam się że są to dwie rózne przypadłości. Odnośnie drgan podepnij vaga i sprawdz korekcje pompek. Obawiam się że może to być. Miałem to samo 2 razy że po dłuższym postoju na biegu jałowym było czuć lekkie żucanie i wibracje silnika. Polecam sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 dzis bedzie podpinany o ile odpalimy bo sa problemy z doborem oprogramowania mam 409.1 ale jakos crack nie dZiala i caly programy sz;ak trafia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Koledzy a te drgania są groźne ? ja jak siedzę w aucie i się wczuje to na ciele poczuje czasami jakieś drganie ale to jest mało odczuwalne , autem nie rzuca nie jest to widoczne ani obrotomierz nie drgnie. Więc musze się martwić już o pompki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Ja zmieniłem w swojej filtr paliwa i drgania prawie ustały jeszcze muszę obczaić bardziej poduchę pod silnikiem bo mi podejrzanie wygląda.wojtek123 korekty sprawdzisz w vagu najpierw podłącz i będziesz wiedział czy się martwić nie bierz za bardzo do siebie co Ci piszą bo pompo wtryski nie odpowiadają za wszystko tylko straszą tymi pompkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 przy awari pompo wtrysku jest spadek mocy i drga caly czas wozem wiec sie nie obawiam a te drgania nie sa grozne tylko wku****** fajnie jak by gralo wszystko to raczej poduszka hydro elastyczna silnika najprawdopodobniej zaczyna sie z niej lac oraz gdzies w jej okolicach uciekaja spaliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki20005 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Przy zacietym pd spadku mocy nie ma, wręcz przeciwnie auto jezdzi dynamiczniej, a co do drgan to sie u mnie pojawialy dopiero jak dłuzej mnie przytrzymalo czerwone swiatlo, zas przy krotszym postoju nic nie drgało. Korekcje mialem na stale 2.99. Jedynie co jest przy walnietym pd to wzrost spalania. Więc podepnij vaga i sprawdz bo narazie to można tylko wróżyć. Tylko chcialem Ci powiedziec że napisany post ma sie nijak do objawów padniętego pd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 to w takim razie nie mam rozeznania ale to sie okaze tak naprawde takiego go kupilem[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 04:24_________________________________________________oto bledy silnik 1826 M.C.E. - 1794, 1317, 1330, 1326, 1312, M.K.- 957, 1034, 1705, 1559, 915 K.Wskaznikow- 1316, 1320[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 14:36_________________________________________________a wiecie co to jest to mam rozszczelnione i z tego uciekaja spaliny mozliwe ze przez to tez sa drgania przenoszone na caly samochod oto zdjecia http://imageshack.us/g/94/20111031098.jpg/ powiedzcie co sadzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 To plecionka wydechu (złącze elastyczne)- teraz już wiesz skąd te drgania. Podjedź do kogoś kto dobrze Ci ją przyspawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 i pewnie tez dla tego jak na zimnie odpalam to leci z tylu bialy dym przez jakis czas?[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 04:00_________________________________________________zrobilem plecionke wydechu wlasnie odebralem samochod od mechanika robota pierwsza klasa lecz drgania nie ustaly jedynie lekko sie zmniejszyly jak sie patrzy jak chodzi silnik to idzie normalnie i jest taki moemnt ze pracuje rowna zaraz nierowna i tak caly czas czy to moze byc poduszka hydroelastyczna silnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 A przy odpalaniu i gaszeniu silnika telepie nim dosyć mocno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 wcale nie telepie tylko na wlaczonym silniku i wolnych obrotach i to najbardziej na rozgrzanym juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 U mnie również jak gaszę silnik. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Sprawdz jeszcze poduchy silnika , myśle ze są wyjechane i przez to uszkodziły plecionkę . Jezeli nie kupisz i nie zamienisz na nowe nie przekonasz sie . Kup oryginały ponieważ zamienniki są nic nie warte np corteco , febi , lemforder to wszystko jeden ch...j . Tylko oryginały dają naprawde efekt. Miałem corteco i w lato było znośnie nie super ale znośnie ale za to zimą TRAGEDIA !!! Guma robila sie sztywna na mrozie i auto trzęsło sie jak galareta . [br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 22:06_________________________________________________Piszę z własnego doświadczenia , mi tez mówili pompki lub dwumas do roboty. Pompki sprawdziłem i byly ok a dwumas razem ze sprzęgłem to spory wydatek więc lepiej najpierw dobrze sie upewnić . Moze ma jakis znajomy takie auto jak ty wiec podmien i sprawdz poduchy . A dwumas to tez tak na dwa razy , byłem u 5 mechaników i 4 z nich gadało ze dwumas a jeden ze poduchy i ten jeden miał rację . Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Jeśli "poduszki silnika" (gumowo olejowe) są wysrane to olej z nich powinien "zabrudzić " nam części podwozia w ich okolicy ...... natomiast jeśli nie zorientowaliśmy sie ze był wyciek z poduszki - powinny pojawić się dziwne stuki z ich okoloc w trakcie "ostrego" ruszania , jeśli ich nie słyszymy to zróbmy test : Otwórz maskę ,uruchom silnik , zaciągnij hamulec ręczny , wrzuć 1-wszy bieg i bez używania gazu unoś nogę energicznie ze sprzęgła tak aby prawie ruszyć jednocześnie pilnując aby silnik nam nie zgasł - jeżeli po tym teście coś będzie stukać to tylko mogą to być wspominane poduszki silnika , lub jeśli dziwny dżwięk wydobywać się będzie bardziej z dołu to może o sobie dawać znać poduszka skrzyni biegów lub centralny odbój .... Do testu przyda się ktoś kto będzie nasłuchiwał i obserwował silnik jak się zachowuje i gdzie wydobywają się w/w dźwięki U mnie było tak : Plecionka , później poduszki ( niestety dwie ) i na końcu dla spokoju wymieniłem gumę w środkowym odboju ( pod chłodnicami na dolnej belce) ... poduszkę pod skrzynią sprawdziłem ale było OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 hmmmm a te orginaly to jakiej sa firmy mowie tu o poduchach. co to plecionki to byla orginalna audi nie byla przerabiana a one z tego co mi wiadomo lubia strzelac zreszta foty wrzucilem w temat mozna looknac ale poduchy to calkiem mozliwe juz sie przymiezalem do ich wymiany tylko nie wiem jakiej firmy kupic zeby tak jak kolega tomasimo sie nie wj***c w c**jnie prosze o podanie nazwy firmy tych poduszek poduszka pod skrzynia jest chyba ok bo galka nie drga drgania sa tylko na karoserie przrenoszone i widac jak sie popatrzy na silnik ze nie rownomiernie chodzi na boki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się