Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] NOWE LOGI Drgania karoserii i wibracje silnika na jałowym Filmiki


michail55

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: ciekawe rzeczy tam pisza ja moge miec jakis zamiennik wsadzony musze posluchaj tych dzwiekow podczas wlaczania nie trzepocze tylko wtedy gdy obroty sie ustawiaja na optiumum a pozniej jak sie rozgrzeje silnik
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: ciekawe rzeczy tam pisza ja moge miec jakis zamiennik wsadzony musze posluchaj tych dzwiekow podczas wlaczania nie trzepocze tylko wtedy gdy obroty sie ustawiaja na optiumum a pozniej jak sie rozgrzeje silnik

Mich, masz AVF-a z końca produkcji 2004 i w winie 5 ( ja też :kox: ) więc nie sądzę żebyś miał zamiennik :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale ja mam go z itali sciagnietego :mysli:

Co to ma za znaczenie .... musisz rzucić się pod auto - inaczej nie bedziesz wiedział :kox:

Nikt nie jest wróźką :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pierwsze co podepnij pod koma i sprawdz pompowtryski jezeli masz dobre:d no to co tylko dwumas ci zostal :P mialel tak samo dragania tylko na biegu jalowym. pompo wtryski dobre zsero objawow ze to dwumas jedzilem tak 3 miechy i d*pa dwumas sie rozypal:P pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem drgania na biegu jałowym: prawa poduszka(od pasażera) po podniesieniu osłonki oblana olejem- kupiłem lemfordera, pudełko lema w środku corteco, od razu kup corteco koło 200zł. Drgania spadły. Plecionka całkiem spruta - wymiana 250, paproki ("fahowcy") spawali chyba migomatem, spaw jak niteczka w niczym nie przypomina szerokiego ori. PorAada: Przed wymianą, tłumikarze niech pokażą spawarkę, powinna mieć objętość pralki automatycznej. Drgania spadły. Czy ktoś mieszka w okolicy Dzierżoniowa, chciałbym sprawdzić jak się kierownica zachowuje na jałowym w sprawnym aucie. Teraz mam stres o dwumas. Radośc nowego starego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"corteco? a nie lepiej wlasnie orginal aso zeby nie doplacac??"

Teraz to zgłupiałem przeszperałem forum i polecali poduszki Lemfordera, w pudełku były Corteco ponoć oni robią też ori czyli Lema.

Lemy są najdroższe na rynku, Corteco to chyba to samo. U mnie znaczna poprawa. Nie dam 400zł za poduszkę, bo nie mam tyle.

Oryginalne miały znaczki audi/WV i mnóstwo numerów, brak producenta. Dzisiaj to bym kupił chyba ze szrotu ale ori. Taką zamierzam zmienić drugą.

Przy najbliższej okazji sprawdzę poradę o ruszaniu na ręcznym (dzięki za odpowiedź).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie corteco nie produkuje poduszek do B6 , wykłóciłem sie w sklepie ale nie dałem rady bo wyskoczyło 4 pajaców ( K.K.Wielkiego w budynku na przeciwko sklepu Nasz w Olkuszu ) i robili z siebie idiotów. Corteco , lemforder , febi - to wszystko jeden ch..j . Juz na forum było o tym ze podobno febi , lemforder itp produkują na pierwszy montaż ale to oczywiscie PODOBNO !!! Jaka bzdura !! . Ja miałem corteco i poduszka kierowcy jest gumowa nie ma mowy o oleju ( no chyba ze ktgós ma inne corteco jak takie istnieją i ma olej w co wątpię ) Jak masz zamiar jeździc długo to kup oryginały !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej a normalne jerst ze po swiezym spawaniu plecionki przez "fachowcow" dalej jak dasz twarz w okolice jej to wyczuwa sie spaliny?? silnik dygocze chyba przez zje..... robote a nie przez poduszki bo wszystko sprawne nawet dwumas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie mam to zamiar jechac zrobic bo sam to jeszcze za malo jestem doswiadczony mimo ze fotostory na forum jest to wole sie nie brac he ale myslisz ze to przed synchro pd tak jezdzi po silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Witam.

Koledzy w trące swoje 3 grosze mianowicie mam ten sam problem i po przeczytaniu wielu wątków i swojej wiedzy dochodzę do wniosku że na biegu jałowym plecionka i poduszki nie mają nic do tego że czasami bujnie silnikiem nie mylić z drganiem ( trzęsieniem ). Można wywnioskować że problem leży w silniku, a dokładniej bujanie jest tylko przez silnik. Na forum jest dużo o PD, dwumasie itp., ale nikt nie wspomina o tym że te silniki PD maj bardzo niską kulturę pracy i z mojej wiedzy to bujanie jest po części tą właśnie kulturą pracy. Jak pompki są ok. to raczej bym nic nie robił z tym bujaniem silnika ponieważ można stracić dużo $ i tego nie wyeliminować.

To jest moje zdanie na ten temat i proszę to zrozumieć.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...