ocinus
Pasjonat-
Postów
99 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ocinus
Osiągnięcia ocinus
0
Reputacja
-
-
Od czego te dwa przyciski w boczku drzwi kierowcy w A4 B8?
ocinus odpowiedział(a) na Luki17 temat w Audi A4 B8
Koledzy przyciski się nie świecą tak jak wcześniej, gdy je włączałem, a wiem, że nie działa dezaktywacja, bo jak czasami zostawię psa w bagażniku to zaczyna wyć alarm. -
Od czego te dwa przyciski w boczku drzwi kierowcy w A4 B8?
ocinus odpowiedział(a) na Luki17 temat w Audi A4 B8
Kolego auto mam od 4 lat i wcześniej było ok, a nic nie robiłem przy tapicerce. Potrzebuje dowiedzieć się gdzie na vagu jest kodowanie tego i sprawdzić czy czasem nie jest odłączone. -
Kolego zakładaj sprzęgiełko i będzie ok, ponieważ ono ma niwelować te zakłócenia na pasku.
-
Od czego te dwa przyciski w boczku drzwi kierowcy w A4 B8?
ocinus odpowiedział(a) na Luki17 temat w Audi A4 B8
Kolego nie trzeba tego włączać za każdym razem chyba, że np. zostawiasz psa w aucie albo je wieziesz na lawecie to włączenie któregoś z przycisków dezaktywuje alarm. Normalnie się tego nie używa, gdy nie ma potrzeby. Odnośnie tych przycisków czy ktoś wie, co może być, że one nie działają i gdzie szukać tego w gagu, bo od jakiegoś czasu mam z tym problem. -
Kolego ja bym wyczyścił turbo, bo to nie jest skąp likowane, a miałem taki przypadek u kumpla w A6 i niby sztanga od gruchy pracowała, a po zdjęciu wyszło, że zacina się w pewnym miejscu. Czyszczenie pomogło rozwiązać problem.
-
Może turbo trochę gwiżdże przy dodawaniu gazu.
-
Jak kolega wcześniej napisał sprawdz plecionkę, a jak masz kanał to można wejśc pod auto a druga osoba niech gazuje i zobaczysz co się dzieje z wydechem.
-
Kolego ubytek plynu musi być gdzieś widoczny bo takie są prawa fizyki. Kontroluj stan w zbiorniczku możliwe że się poci gdzieś ale ilości są na tyle małe że jeszcze nie widać tego na zbiorniczku.
-
Nie trzyma 90 stopni na trasie poniżej 25 stopni na zewnątrz - logi
ocinus odpowiedział(a) na RALF76 temat w Audi A4 B6/B7
Potwierdzam że wymiana termostatu pomoże ale musi być ori z aso bo te z A... raczej nie zdają egzaminu. -
Kumpel ma taki silnik i spalanie podobne. Ja mam 1.9 i na krótkich odcinkach spalanie podobne, a u Ciebie jeszcze takie fajne gumy. Prawie 2/3 dystansu zrobiłeś odpalając i za chwilę gasząc silnik co robi swoje nawet jak auto garażowane to i tak pali więcej w taką pogodę niż w lato.
-
Kolego ja w tamtym roku za komplet uszczelek w znanej firmie co sprzedaje części placiłem niecale 50zł. Co do wycieku to dopuki nie zlokalizujesz gdzie on jest to nie wiadomo czy da się tozrobić bez wyciągania pompy.
-
Kolego sam odpowiedziałeś na pytanie.( Odboje, osłony ).
-
Myślę, że jak będziesz zalewać płynem to termostat się zamknie, bo płyn zalewany ma mniejszą tem. Zlać Pym przy chłodnicy i termostacie ( zdjąć termostat) wyssać resztę płynu z Ilinka przez otwór od termostatu. Najlepszą opcją jest wyjęcie pompy wody i wtedy zleci wszystko, ale to wiele zachodu i mija się z celem.
-
Kolego zapytam czy od 2 dni świece grzeją dłużej niż zwykle bo jest chłodniej czy dogrzewasz je 2 razy, i jaki jest silnik bo pytasz o 2.5 a w opisie jest 1.9 PD.