RALF76 39 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Witam Panowie, na trasie poniżej 25 stopni na zewnątrz nie trzyma 90 stopni silinik tzn jadąc z dużej górki bez gazu temp spada o grubość wskazówki a czasami więcej i znów wraca na 90 stopni. Na prostym w miare trzyma na zegarach 90 stopni. Sprawdziłem grupy: Zimny: Engine grupa 007 - temp paliwa 20.7 temp chłodziwa 20.7 Instrument grupa 003 - temp 16-17 - zmieniała się wartość na 16-17 Rozgrzany - na szafie pokazywał 90 stopni: Engine grupa 007 - temp paliwa 63 temp chłodziwa 83.7 Instrument grupa 003 - temp 83 Na ciepłym zbliżone wartości ale na zimnym spora różnica - czy termostat do wymiany? Idzie zima moze byc problem z dogrzaniem do 90 stopni. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Termostat już nie trzyma i kwalifikuje się do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Termostat już nie trzyma i kwalifikuje się do wymiany. Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Witam, ja bym pomyslał najpierw o czujniku, wiem że ten element może się popsuć mam b7 od 4 lat i wymieniłem już ze 4 czujniki, tyż myślałem że termostat bo logi tak pokazywały ale za każdym razem wina leżała po stronie czujnika. i jak chcesz już kupić czujnik to kupuj tylko w ASO niech nik Cię nie zapewnia że to org, pierwszy montaż itd wiem co mówię przerabiałem ten temat i wiem co mówię. gdyby to był termostat to raczej Ciężko było by dociagnąć temp do 90 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARPAR 0 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Maxito ile kosztuje ten czujnik wASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 ok 120zł plus oring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 To nie wiem co robić już chciałem dzisiaj kupić termostat ale jak mówicie że jak termostat zły to temp nie dojdzie do 90 stopni. U mnie jest tak że dochoidzi do 90 stopni ale jak jadę z górki bez gazu odchodzi o grubość wskazówki i na prostym wraca. Rok temu tego nie było - coś siadło albo czujnik albo termostat - sądziłem że logi podpowiedzą. Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss1322 1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 też miałem ostatnio ten sam problem w moim AVF, wymiana termostatu pomogła już trzyma 90st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_D 3 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Miałem walnięty termostat i mimo to byłem w stanie osiągnąć po odpowiedniej jeździe 90 stopni ale zaraz potem i tak spadała - ile czasu zajmuje Ci dogrzanie silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Dogrzanie do 90 stopni zajmuje około 8km przy temp 15 stopni - nie zauważyłem żeby wolniej co do zeszłego roku - tylko różnica taka, że jak złapie 90 potem w trasie spada o grubość wskazówki i znów wraca. W mieście trzyma 90 natomiast na trasie chłodzi się. ---------- Post dopisany at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany at 14:48 ---------- też miałem ostatnio ten sam problem w moim AVF, wymiana termostatu pomogła już trzyma 90st. Oryginał kupowałeś termostat? dzwoniłem do ASO termostat 104zł i oring chyba 7zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss1322 1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Dogrzanie do 90 stopni zajmuje około 8km przy temp 15 stopni - nie zauważyłem żeby wolniej co do zeszłego roku - tylko różnica taka, że jak złapie 90 potem w trasie spada o grubość wskazówki i znów wraca. W mieście trzyma 90 natomiast na trasie chłodzi się.---------- Post dopisany at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany at 14:48 ---------- też miałem ostatnio ten sam problem w moim AVF, wymiana termostatu pomogła już trzyma 90st. Oryginał kupowałeś termostat? dzwoniłem do ASO termostat 104zł i oring chyba 7zł[/QUOT termostat kupiłem z oringiem w zestawie ceny teraz nie pamiętam bo więcej gratów brałem ale coś koło 45zł o ile pamiętam poniżej foto opakowania <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 WitamPanowie, na trasie poniżej 25 stopni na zewnątrz nie trzyma 90 stopni silinik tzn jadąc z dużej górki bez gazu temp spada o grubość wskazówki a czasami więcej i znów wraca na 90 stopni. Na prostym w miare trzyma na zegarach 90 stopni. Sprawdziłem grupy: Zimny: Engine grupa 007 - temp paliwa 20.7 temp chłodziwa 20.7 Instrument grupa 003 - temp 16-17 - zmieniała się wartość na 16-17 Rozgrzany - na szafie pokazywał 90 stopni: Engine grupa 007 - temp paliwa 63 temp chłodziwa 83.7 Instrument grupa 003 - temp 83 Na ciepłym zbliżone wartości ale na zimnym spora różnica - czy termostat do wymiany? Idzie zima moze byc problem z dogrzaniem do 90 stopni. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam mialem to samo dokladnie wymiana termostatu i problem zniknął* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 WitamPanowie, na trasie poniżej 25 stopni na zewnątrz nie trzyma 90 stopni silinik tzn jadąc z dużej górki bez gazu temp spada o grubość wskazówki a czasami więcej i znów wraca na 90 stopni. Na prostym w miare trzyma na zegarach 90 stopni. Sprawdziłem grupy: Zimny: Engine grupa 007 - temp paliwa 20.7 temp chłodziwa 20.7 Instrument grupa 003 - temp 16-17 - zmieniała się wartość na 16-17 Rozgrzany - na szafie pokazywał 90 stopni: Engine grupa 007 - temp paliwa 63 temp chłodziwa 83.7 Instrument grupa 003 - temp 83 Na ciepłym zbliżone wartości ale na zimnym spora różnica - czy termostat do wymiany? Idzie zima moze byc problem z dogrzaniem do 90 stopni. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam mialem to samo dokladnie wymiana termostatu i problem zniknął* Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djuber 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Mam tak sam problem jak RALF 76 - też nie wiedziałem od czego zacząć. Zdecydowałem się na wymianę czujnika i niestety nie pomogło. Wskazówka nadal dochodzi do 90*C i opada o 2 grubości wskazówki i tak w koło. Teraz wymienię termostat - mam nadzieję, że problem zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 termostat to podstawa tak jak sztomel napisał na samym początku u mnie wskazówka trzymała 90 a lekko opadała przy hamowaniu silnikiem na autostradzie lub na postoju wymieniłem i jak ręką odjął... także wymieniajcie i nie szukajcie dziury w całym ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocinus 0 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Potwierdzam że wymiana termostatu pomoże ale musi być ori z aso bo te z A... raczej nie zdają egzaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Z tym ori ASO też różnie bywa. Generalnie prawie wszyscy polecają z ASO, ale na forum też znajdziesz kilku kolegów, którym termostat z ASO szlak trafił albo nie rozwiązał problemu. Ja kupiłem od jednego z kolegów termostat BEHR-a i już drugi rok jeżdżę bez żadnych problemów...odpukać Nie będę jednak nikomu doradzał czy ma kupić z ASO czy nie z ASO, każdy kupuje wg własnego uznania. Koszty nie są znów aż tak ogromne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras124 0 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Dokładnie jak wszyscy piszą, u mnie też był problem z temp. Wymiana termostatu na ori z ASO 99zł + 6zł oring i problem z głowy. W końcu wskazówkastoi jak należy. Roboty na pół godzinki ze zlaniem i ponownym zalaniem płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 W moim aucie wymieniłem termostat ok.3 lat temu i do tej pory działa bez uwag. kosztował 18 zł... i tyle w temacie. Gdybym wymieniał co trzy lata to po 15 latach osiągnąłbym koszt termostatu z ASO. Chyba nikt tak długo auta nie trzyma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perez 0 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 A czy może mi ktoś podpowiedzieć w którym miejscu znajduje się czujnik ? Bo u mnie wymiana termostatu nic nie dała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się