Skocz do zawartości

Janek Janek

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Janek Janek

Osiągnięcia Janek Janek

0

Reputacja

  1. Kolego "Cyrkiel" Jeżeli będziesz już po ustaleniu przyczyny tego dziwnego dymienia to bardzo prosze opisz tu na forum. Mam od niedawna identyczny objaw, od momentu gdy pojawiły się chłodne ranki, podczas wyższych temperatur tego objawu nie zaobserwowałem.
  2. Już wszystko działa jak powinno Naprawa gwarancyjna odbyła się bardzo szybko i całkowicie bezpłatnie Powiem tylko że jak zobaczyłem jakich kluczy używa się do pompy wtryskowej w A4 to nie widzę najmniejszej możliwości usunięcia usterki samodzielnie w domowym garażu. Nie wiem czy mogę tutaj podać adres warsztatu w którym naprawiałem autko, ale powiem że godny polecenia ogromna wiedza i doświadczenie pracowników sprawia że naprawa trwa szybko i skutecznie, nie tracą czasu na domysły i szukanie uszkodzeń po prostu mistrzostwo i tyle. Gdyby ktoś chciał to proszę pisać na PW podam namiar na warsztat z pełną odpowiedzialnością.
  3. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem. Z racji tego że pompa ta była uszczelniana w warsztacie samochodowym który wystawił na tę usługę gwarancję na okres 12 miesięcy od daty 12.03.2012 rok to : nie wiem gdzie jest wyciek nie wiem czy pompę trzeba wymontować nie wiem gdzie i jakie uszczelki kupić Mam gwarancję więc jadę w poniedziałek do warsztatu na godzinę 8:00 W rozmowie telefonicznej zadeklarowali że będzie to wykonane w ramach gwarancji i że być może będą musieli wysłać pompę do warsztatu który ją uszczelniał wcześniej, powiedzieli że tamten warsztat zrobi to też w ramach gwarancji. Wszystko będzie wiadomo 15.10.2012 po 8:00 Trochę się boję bo autko pracuje idealnie i paliło około 5,7 przy całkiem normalnej jeździe, pali na "tyk" i super przyspiesza, maks co nim jechałem to 180km/h i było jeszcze coś pod gazem nie gonię go tak to był test prędkości - normalnie jeżdżę około 100 - 110 km/h . W autku jest tak samo głośno na wolnych obrotach jak i przy 150 km/h. prowadzi się wyśmienicie. Dlatego boję się pozostawić go na kilka dni w warsztacie - wiecie jak jest, no ale muszę zaufać, nie mam wyjścia.
  4. Podejmowałem już próby dokładnego zlokalizowania tego wycieku, ale jest tam tak ciasno i tak utrudniony dostęp nawet do tego żeby dokręcić śruby od przewodów które idą do silnika. Tam nie ma możliwości nawet dokładnie się zerknąć, pełno węży, kabli i wszystko sztywne i ciasne. Dzwoniłem do firmy na Śląsku która zajmuje się profesjonalnie tylko i wyłącznie "turbosprężarki samochodowe, układy wtryskowe do diesli" duża znana firma i udzielono mi takiej informacji że: "jeśli pompa posiada początkowy numer 0460 to nie ma możliwości jej regeneracji (tylko zakup nowej lub używanej), jeżeli numer rozpoczyna się od 0470 to można ją regenerować". I teraz jestem bardzo ciekaw czy mogę zakupić np. po regeneracji taka z numerem początkowym 0470 - czy będzie pasowała do mojego autka.
  5. A4 B5 AVANT 1,9 TDI AHH zwykła pompa Witam i krzyczę RATUNKU ! Od jakiegoś czasu czułem zapach ropy w kabinie samochodu i postanowiłem otworzyć maskę, zdjąłem osłonę, zaglądam w okolice pompy wtryskowej paliwa i widzę jak kapie ropa z pompy na silnik. Na filmie widać z jaką częstotliwością te krople się pojawiają, tak około co 1 sekundę. Kapanie wydaje mi się że pojawia się gdzieś w okolicy tych metalowych przewodów które idą do silnika, krople pojawiają się na tej blaszce za pomocą której pompa jest mocowana do silnika, blaszkę zaznaczyłem strzałką. Jak patrzę pod pompę to właśnie na tej blaszce pojawiają się krople zanim spadną na silnik. Bardzo proszę o pomoc co z tym zrobić i czy dam radę samodzielnie to uszczelnić ? Pompa była niecały rok temu w warsztacie gdzie ją uszczelniali. Dowiedziałem się też że pompa o numerze początkowym 0460 nie nadaje się do regeneracji ! Jeżeli coś by się z nią zaczęło dziać to tylko wymiana na nową ! Proszę o pomoc !. audi a4b5 wyciek ropy - YouTube
  6. Podobno te opony "Goodyear ultra grip model 7+" już nie są produkowane ! W tej chwili jest całkowicie inny bieżnik ten ze starego 7 + itp. został na Dębicy Frigo Czy mam rację ?
  7. A po co ? żeby znowu podrobili
  8. No zróbmy tak : który olej wybrałbyś na podstawie przedstawionych doświadczeń nr. 1 nr. 2 nr. 3 Czy takie doświadczenia mogą przekonać klienta bardziej, niż niepełne opisy karty technicznej i nic nie mówiące cyferki które rozpozna tylko mgr. fizyk lub profesor chemii.
  9. A czy jest możliwe zaproszenie do tej dyskusji technologów z kliku znanych producentów "krwi silnikowej" ? Mogliby przedstawić swoje produkty i napisać kilka słów o testach i próbach jakie przeprowadzają przed dopuszczeniem produktu na rynek i wydrukowaniem nalepki która decyduje o naszym wyborze.
  10. [/color] dokladnie, najlepiej niech dokladnie opisze proces fizyko-chemiczny, ktory doprowadzic ma do tej awarii.. Wszedłem na forum bo chce od was pomocy w prawidłowej eksploatacji swojego pieknego A4B5 1.9TDI AHH Chcę dbać o swoje autko nawet do przesady, dlatego moje dywagacje odnośnie oleju. Muszę komuś zaufać i myslę że raczej będzie to forum nie warsztaty samochodowe otwierane w przydomowych garażach. Mechanik powiedział że turbina i inne podzespoły silnika są przez zastosowanie wczesniej nieodpowiedniego oleju (Lotos 15W-40) już mocno wypracowane i powstały pomiędzy współpracującymi elementami luzy które np. olej Mobil 10W-40 jest w stanie zapełnić i odpowiednio smarować. Natomiast olej full syntetyk tworzy dużo cieńszy film smarowniczy pomiędzy pracującymi elementami turbiny i innych części silnika powodując to że nie są one "spasowane" tym filmem olejowym. Powiedział też że silnik zacznie mi brać olej. Nie znam się na tym i nie jestem mechanikiem, auto chciałbym by było jak najdłużej sprawne i nie wymagało napraw których będę ja przyczyną poprzez błędy w serwisowaniu i nieodpowiednią jazdę. Nie wiem co jest dla mnie większym ryzykiem - jeżdzić ma Mobil 10W-40 czy zmienić na full syntetyk.
  11. Chciałem zalać mojego A4B5 1.9TDI AHH zwykła pompa przebieg 250000 km w tej chwili przejechałem ponad 300 km na Mobil 2000 10W-40 półsyntetyk , wczesniej był Lotos 15W-40 Myślę że jednak zaleję LIQUI MOLY olej Diesel Synthoil 5W-40 DIESEL SYNTHOIL 5W-40 1341 Właśnie jestem po rozmowie z mechanikiem i mechanik powiedział: "Nie zmieniaj na 100% syntetyk bo turbina tego nie wytrzyma, jest wypracowana na oleju Lotos 15W-40 i jak zmieniłeś na Mobil 10W-40 półsyntetyk to pozostań już przy nim, jak zmienisz na full syntetyk 5W-40 to turbina padnie i będziesz miał duże koszty ." Co mam robić boję się tej zmiany oleju bo wydać na turbinę 2000 złotych to mi się nie usmiecha Turbina w tej chwili nie wiem czy pracuje poprawnie - słychać ją jak świszczyna wolnych obrotach (przy wylocie z tłumika) jak dodaje gazu to cichnie, ale autko na trasie zachowuje się elastycznie i jest dość zrywne przy wyprzedzaniu, pali około 5.6 L / 100km. Co mam zrobić ?
  12. Moi kochani rajdowcy Chciałem zalać mojego A4B5 1.9TDI AHH zwykła pompa przebieg 250000 km olejem Mobil 3000 x1 5W-40 , w tej chwili przejechałem ponad 300 km na Mobil 2000 10W-40 półsyntetyk , wczesniej był Lotos 15W-40 Myślę że jednak zaleję LIQUI MOLY olej Diesel Synthoil 5W-40 DIESEL SYNTHOIL 5W-40 1341 Proszę o informację czy to dobry wybór i czy mogę do swojego autka go zastosować ? czekam na informację z fabryki i od dystrybutora, ale widzę że się nie doczekam
  13. Trochę zmienię temat [A4B5] 1.9 TDI AHH rok 2000 Avant - zaykła pompa , turbo ze zmienną geometrią łopatek, przebieg na liczniku 250 000 km Już jestem po wymianie na Mobil diesel 10W-40 docelowo chcę zmienić o klasę wyżej czy zmienić na Mobil 1 Peak Life 5W-50 Mobil w Polsce | Samochodowe oleje silnikowe | Produkty | Mobil 1 Peak Life 5W-50 czy zmienić na Mobil Super 3000 X1 5W-40 Mobil w Polsce | Samochodowe oleje silnikowe | Produkty | Mobil Super 3000 XE 5W-40 Wybór tylko pomiędzy tymi dwoma - bardzo proszę o odpowiedzialną poradę.
  14. Zobaczyłem wszystkie trzy części ! Tak to dużo mi pomogło w zrozumieniu tematu
  15. Ale ja właśnie chciałem powiedzieć żeby "nie wyważać otwartych drzwi" i używać tych marek które tutaj proponujecie - ja kupiłem Mobil Super bo miałem z nim sklep pod domem, a też go tutaj polecacie Ankieta - Kto na jakim oleju jezdzi - Zobacz wyniki ankiety A czy jak zleje olej z silnika z płukanką to czy można na dwie może pięć sekund odpalić auto by zlało się wszystko do końca ? słyszałem że w wale korbowym jest około 0.5 L oleju:slina:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...