michal27 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam.Kilka dni wstecz za oknem -19 na termometrze,wychodze z domu,wsiadam do swojego bolidu,jedno grzanie swiec i silnik gada,przez okolo 2 sekundy obroty 1100 malutki dymek z rury i po chwili ok.A jak jest u Was??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo83 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 z dolanym deprasatorem gada tylko długo sie nagrzewa. naszczescie juz po mrozach, teraz za oknem zaledwie -1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 U nas jednego dnia o 6 rano było -26 i tez zapaliłem za pierwszym razem ale kręciłem o jakieś 3 sekundy dłuzej niz zawsze ale wogóle mnie to nie zdziwiło, myślałem, ze będzie nawet gorzej ale było ok! :> Dodam, ze świece grzał mi 8 sekund ze stoperem w ręce :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_69 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 no u mnie w te mrozy tez niebyło problemu (jeśli pomine to że mi immo siadło ale to juz predzej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiadz99 1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 -24 z rana, krecilem okolo 10 sekund ale odpalil. mam za maly akumulator i za slaby prad rozruchowy, ale koniec koncow dal rade.. dodam ze na pelny bak dolewam litr PB95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_wwa 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ooooo, to widze ze koledzy luksusy maja ze swoimi niuniami Powiem szczerze, ze mialem male problemy ze swoja. Chociaz palila za pierwszym razem, to czasem musialem nawet jakies 15-20 sek krecic Chyba najwyzszy czas zmienic akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 przy - 14C na dotyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Po wymianie pompy, zimno czy ciepło, pali na dotyk. Spalanie - na Święta byłem w Kielcach. W trasie łyknęła 6.5/100 BP Ultimate. W mieście niestety wyszło 10.5 na gorszym paliwku. Teraz będę lać tylko orlenowską Vervę więc myślę, że zejdę z literek w mieście. Pozdrawiam [br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 01:48_________________________________________________Tak przy okazji, z autopsji, to są 3 podstawowe przyczyny słabego odpalania. 1-wszy - zaworek zwrotny na pompie wtryskowej zaczyna przepuszczać. 2 - słaby akumulator lub nieodpowiedni do danego silnika. Musi być dobrze naładowany i o odpowiednim prądzie rozruchowych - 3 - dokonywująca żywota pompa wtryskowa, która za chiny nie może znieść paliwa niewiadomego pochodzenia. Życzę Wam w Nowym Roku aby Wasze pompy wtryskowe chodziły jak szwajcarskie zegarki ewentualnie ,jak już coś jest nie tak, to przyczyny 1wszej, ewentualnie 2giej. Nie życzę 3ciej, która to bardzo popsuła moje świąteczne plany. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 moja zapalała w mrozy na dotyk mimo że mam na zegarku 344 tys.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi281 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 W te mrozy największe byłem u rodziców na wschodzie Polski, niedaleko Terespola, we wtorek termometry pokazały -26 i niuńka odpaliła od strzału, świece wymieniałem przed świętami, grzały około 10 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 mój pali jak strzała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocky 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Podstawa to dobry akumulator i świece żarowe. Przy temp poniżej -15 odpalił za pierwszym razem.... Czas grzania świec - max 10 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 w silnikach z VP bardzo wazny jest kąt wtrysku w PD stan uszczelniaczy PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?udi 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 mój w te mrozy odpalał tak za 3 razem dodam ze mam za słaby akumulator 64Ah-620A i wydaje sie mi że to wina akumulatora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AFN_VGT 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jeżeli pominąc to ze Raz Zamarzło mi paliwo w przwodach to Maleńka Pali na dotyk nawet jak raz bylo -24 i o 3 w nocy jechalem na niemcy zapalila na dotyk.. 10 sek Swiece Kluczyk w Pozycje Start i Samochód po sekundzie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Ostatnio przy -25 st zapaliła bez problemu, tak po ok 3 sekundach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 cholera sami farciarze, moja po pierwszym grzaniu świec nie chce palić nawet przy 7, jeżeli przelecę 2-3 cykle grzania odpala, ale po jakichś 3-4 sekundach kręcenia i nie ma znaczenia czy jest -7 czy -17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 3 dni na mrozie ...na dotyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 mi na mrozie lepie pali niz jak jest na plusie 10 stopni i myśle ze to pompa duszy daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 kapete moze nie wszyscy sie wypowiadali u mnie było ciezko z odpalaniem, poszedłem raz z rana i szok - nie odpalił, zadzwoniłem po kolege z duzym aku (merc E320 - aku pod tylna kanapą ) i sie udało... nastepnego dnia odpalił bardzo ciezko, pozniej musiałem zostawic auto na 3 dni i o dziwo odpalił, a nastepnego dnia juz nie. Wyciagnałem aku, dolałem wody, podładowałem i teraz pali jak nalezy, tylko jeszcze termostat mam do wymiany, ale z tym to juz inny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się