Skocz do zawartości

CARLO

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CARLO

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia CARLO

1

Reputacja

  1. Podmień czujnik i będziesz wiedział czy to on jest powodem usterki.
  2. Miałem podobny problem w ubiegłym roku z klimą. Przy czym u mnie kiedy padł czujnik świecił cały czas econ i nie dało się go wyłączyć. W poprzedniej A4 B6 po zakupie też klima teoretycznie była sprawna i włączała się, ale po kilku min się wyłączała gdyż nie pracował wentylator. Okazało się że zgniła opornica zamontowana na pasie przednim.
  3. Na forum jest kilku użytkowników którzy handlują częściami np. TOM77 lub dzik
  4. Meyle HD to szajs u mnie banan wytrzymał już nie pamiętam chyba kilkanaście tys. Po zdemontowaniu go końcówka miała luz tak duży że czuć było jak się przemieszcza w wahaczu. Stare wahacze które miały przelatane 220000 tys były w lepszym stanie.
  5. Zgadzam się z kolegą w B6 jest regulacja zbieżności na tylnej osi:thumbup1:. Jest to jedna śruba przy mocująca wahacz (z przodu) do kołyski. ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- To co pokazałeś na rysunku to regulacja kąta pochylenia koła:wink: a nie zbieżności.
  6. Ta poduszka to element o nr 23 na obrazku. Numer z Etki mogę Ci podrzucić wieczorem. <br /><br />
  7. Jest jeszcze jedna poduszka która może być zużyta jest to tzw. odbijak i znajduje się z przodu silnika w pasie przednim.
  8. Przyczyny szarpania szukałbym w zawieszeniu silnika lub skrzyni(poduszki), bo te objawy wskazują na ich zużycie. Olej do skrzyni tylko Castrol syntrans transaxle 75W90 lub ewentualnie olej z ASO ale to podobno ten sam olej.
  9. CARLO

    Intercooler

    nie pasuje, ma uchwyty węży na złączki a nie na opaski jak to jest w b6
  10. CARLO

    Jak odpowietrzyć wysprzęglik ?

    Wysprzęglik odpowietrza się dokładnie tak samo jak hamulce
  11. W opisie jest mój 1.9 a drugie auto w rodzinie(żony) to b6 2.5. Od 2 dni świece grzeją dłużej ze względu na nocne temp.
  12. Z mechanikiem jestem umówiony na poniedziałek, zobaczymy co stwierdzi. Zauważyłem dziwną rzecz przy odpalaniu rano(ostatnie 2 dni) że gdy grzeją świece pali od strzała za każdym razem.
  13. Pacjent to A4 B6 2,5 tdi AYM. Problemem jest zapalanie czasem na zimnym a najczęściej na niedogrzanym silniku. zimny potrafi zapalić od strzała chociaż nie zawsze ale jeśli postoi 1 godz trzeba go kręcić kilka lub kilkanaście sekund po takim kręceniu jest za nim chmura dymu. Po podpięciu Vaga wywala tylko jeden sporadyczny błąd - błąd czujnika G80. Padła pompa?
  14. Ja sądzę, że nie dożyje nawet do zimy. miałem dokładnie to samo z aku wszytko było ok do momentu kiedy posłuchałem znajomego i dolałem wody destylowanej i zacząłem ładować go prostownikiem. przed tymi zabiegami elektrolit miał gęstość "0,30 lub 30" tyle że było go mało więc zacząłem dolewanie i ładowanie po 2 dniach aku zdechł nie przyjmował nawet prądu. skończyło się na nowym boschu silverze ---------- Post dopisany at 00:13 ---------- Poprzedni post napisany at 00:12 ---------- A mój aku to również był moll miał 9 lat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...