oktawiusz5 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 witam mam nowe wkładki zamków z podgrzewanie , nie wiem jak wygląda oryginalny włącznik w klamce który uruchamia podgrzewanie zamka, proszę ewentualnie o zdjęcie i schemat podłączenia owego podgrzewania;D [br]Dopisany: 30 Październik 2011, 23:10_________________________________________________up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wraga 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 z tego co pamiętam to załącza podniesienie klamki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 to wiem tylko jak jest to połączone mechanicznie z wkładką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Załącza to mikrostyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 czy wy nie rozumiecie czy jak? a moze ja nie rozumiem? chodzi mi o pokazanie wytłumaczenie jak mam połączyć te podgrzewanie do tej klamki? wkładki mam juz podgrzewane tylko nie wiem jak i gdzie podłączyć to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 W drzwiach kierowcy po środku powinien być taki moduł który tym steruje. Generalnie działa to na jako osobny układ bo dodatkowo jest pociągnięte do drzwi masa i stały plus z baterii zabespieczony bezpiecznikiem. Mikrostyk na klamce daje sygnał a układ załącza grzałkę która jest zamontowana i zalana jakimś czarnym śwaksem w obudowie wkładki. Jak jest auto zamknięte to po małej 1min widać jak wkoło wkładki znika szron i mozna wyczuć ciepło. Cały układ działa do osiągnięcia jakiejś tam bezpiecznej temperatury i moduł rozłącza wszystko w stan spoczynku a do ponownego uruchomienia przez stycznik na klamce.[br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 22:18_________________________________________________A podłączenie jest proste, moduł ma 3 kostki każda po 2 kable, jedna to zasianie, 2 to mikrostyk na klamce a 3 to grzałka we wkładce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ma ktoś fotki jak to wygląda wkładki mam juz podgrzewane są tak jak opisujesz zalane czymś czarnym. Chciałbym wiedzie i widzieć czego szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jutro Ci poszukam kasety i cykne fotkę jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jutro Ci poszukam kasety i cykne fotkę jak to wygląda. A masz może taką klamkę zew do przedlifta, tylko sprawną, bo mi mikrostyk padł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Jutro Ci poszukam kasety i cykne fotkę jak to wygląda. to jak z tą fotką?[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:25_________________________________________________od podgrzewana czy od centralnego padł Tobie mikrostyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się