-
Postów
135 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wraga
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Ostroda
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
BRB
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wraga
0
Reputacja
-
Witam. Nie wiem czy to ważne ale ja walczyłem z tym tematem dwa miesiące i miałem takie same objawy . Czyściłem dpf-a co 300 km. Mechanik za mechanikiem bez skutku aż trafiłem na kompetentnego. Przyczyną był zły wymieniony wałek rozrządu.Silniki z dpf-em mają inne walki rozrządu.
-
o ile pamiętam to jest w zamku
-
kolego alest zabezpieczenie termiczne jak sama nazwa mówi służy do zabezpieczenia przed osiagnięciem granicznej temperatury i słuzy jako zabezpieczenie a nie jako do zwiększenia oporu w obwodzie. Rezystor opornica dmuchawy audi A4 (2516674291) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
-
Dokładnie wina leży po opornicy.Czwarty bieg jest biegiem nominalnym a reszta po rezystorach.
-
obstawiamłbym za brakiem poprawnego styku
-
Centralny zamek nie działa, pompka centralnego dobra
wraga odpowiedział(a) na szymon441992 temat w Audi
Pierwszą rzeczą to bym sprawdził bezpiecznik od centralnego. A potem dalej szukał przyczyny. -
Pierwszą rzeczą jaką bym sprawdził to szczotki w alternatorze.
-
To ze cyka Ci dwa razy szybciej to oznaka ze spalona jest jedna z żarówek . A powód może być taki że styk jest słaby w oprawce skoro twierdzisz ze napięcie dochodzi.
-
po wyjęciu przekaźnika nie powinno być napięcia na świecach
-
http://forum.vw-passat.pl/threads/1046-Klimatyzacja-climatronic
-
aby sprawdzić świece to trzeba zdjąć listwe łaczącą wszystkie świece mierząc oporność ich omomierzem do masy wartości nie znam a jak będzie wsazywało zero lub nic to oznaka ze jest wypalona. Najpewniejszą metodą to jest wykręcenie i podłączenie do aku wtedy masz pewność 100% czy grzeje.
-
powodem złego działania może być tak zwany zimny lut i aby jego zlikwidować to trzeba pobawić się lutownicą i poprawić złącza .
-
to sprawdź czy to czasem nie jest od świec zarowych znalazłem w google po hasłem ,,Numeryczny opis przekaźników Vag "
-
nie jestem pewny ale to moze być przekaźnik wydechu
-
kolego nieszczelność moze być w całym układzie ale myślę że jak poczytasz na forum to są pewne pradopodobne miejsca najczęściej przypadające.