Skocz do zawartości

wraga

Pasjonat
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wraga

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Ostroda

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wraga

0

Reputacja

  1. Witam. Nie wiem czy to ważne ale ja walczyłem z tym tematem dwa miesiące i miałem takie same objawy . Czyściłem dpf-a co 300 km. Mechanik za mechanikiem bez skutku aż trafiłem na kompetentnego. Przyczyną był zły wymieniony wałek rozrządu.Silniki z dpf-em mają inne walki rozrządu.
  2. wraga

    krańcówki klapy

    o ile pamiętam to jest w zamku
  3. kolego alest zabezpieczenie termiczne jak sama nazwa mówi służy do zabezpieczenia przed osiagnięciem granicznej temperatury i słuzy jako zabezpieczenie a nie jako do zwiększenia oporu w obwodzie. Rezystor opornica dmuchawy audi A4 (2516674291) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  4. Dokładnie wina leży po opornicy.Czwarty bieg jest biegiem nominalnym a reszta po rezystorach.
  5. wraga

    Przekaznik 219

    obstawiamłbym za brakiem poprawnego styku
  6. Pierwszą rzeczą to bym sprawdził bezpiecznik od centralnego. A potem dalej szukał przyczyny.
  7. wraga

    Słaby alternator ?

    Pierwszą rzeczą jaką bym sprawdził to szczotki w alternatorze.
  8. wraga

    Nie działa migacz

    To ze cyka Ci dwa razy szybciej to oznaka ze spalona jest jedna z żarówek . A powód może być taki że styk jest słaby w oprawce skoro twierdzisz ze napięcie dochodzi.
  9. po wyjęciu przekaźnika nie powinno być napięcia na świecach
  10. wraga

    Diagnoza układu klimatyzacji

    http://forum.vw-passat.pl/threads/1046-Klimatyzacja-climatronic
  11. aby sprawdzić świece to trzeba zdjąć listwe łaczącą wszystkie świece mierząc oporność ich omomierzem do masy wartości nie znam a jak będzie wsazywało zero lub nic to oznaka ze jest wypalona. Najpewniejszą metodą to jest wykręcenie i podłączenie do aku wtedy masz pewność 100% czy grzeje.
  12. wraga

    Problem z pilotem

    powodem złego działania może być tak zwany zimny lut i aby jego zlikwidować to trzeba pobawić się lutownicą i poprawić złącza .
  13. to sprawdź czy to czasem nie jest od świec zarowych znalazłem w google po hasłem ,,Numeryczny opis przekaźników Vag "
  14. nie jestem pewny ale to moze być przekaźnik wydechu
  15. kolego nieszczelność moze być w całym układzie ale myślę że jak poczytasz na forum to są pewne pradopodobne miejsca najczęściej przypadające.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...