Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Wybicie zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moj problem jst nastepujacy po wymianie listwy kostek wtryskiwaczy paliwa i przelutowaniu przewdów do instalacji lpg problem pojawił sie taki ze na zimnym jst ok po zagrzaniu silnika i przełaczeniu na lpg na wolnych obrotach troszke rzuca silnikiem minimlnie na swiecach ngk szarpie i wyskakuje bład za bogata dawka paliwa po wymanie na swiece irydowe problem jest minimaly czyli delikatnie kołysze silnikiem ale bez błedu na desce czyli teoretycznie jest ok ok ale czuc lecz spalanie na swiecach irydowych jest wieksze wiec przeszedłem znowu na ngk nie wiem co robicz czy gdzies jest delikatne przebicie na lutach nie wiem.Prosze o podpowiedz.Moje gg 6564422. :)

Opublikowano

Hej, przebicia na przewodach raczej mieć nie będziesz, bo to niskie napięcie, - każdy gar ma włąsną cewkę WN, gdzieś czytałem, że podobno kondycja samych cewek też ma wpływ na prace silnika więc jak cierpisz na nadmiar kasy możesz spróbować - btw, jakiś czas temu (2-3msc) swoje wymieniłem na koszt Audi (też mam ALT '03 Avant) zadzwoń zapytaj może zrobią Ci prezent)

Opublikowano

A czy po tych zabiegach robiłes adaptacje PB oraz autokalibracje LPG.

Opublikowano

zamiana cewek była po nagrzaniu silnika tak sie dzieje wydaje mi sie ze cos na instalacji jest miałem kolege sprawdzał wszystko było ok powiedział aby jezdzic na pb w celu wyczyszczenia przepustnicy bo silnik stał długo bo był zmieniany zrobiłem 150 km na pb było mniej ale było po właczeniu gazu araz zapalił sie czek sonda za uboga mieszanka hmm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...