uncek88 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam Mam problem z doładowaniem w b5 1.8t mianowicie ponizej 4tys obrotów skacze pomiedzy 0.5 bar a 1.2 bar czyli dajmy na to na 5 biegu daje gazu i doładowanie dochodzi do 1,2 po czym spada i spowrotem wraca i tak az do 4 tys obrotów.Dodam ze auto jest po chipie oraz jest zamontowany wskaznik doładowania. Nie stało sie to raptownie lecz stopniowo zaczynał sie ten problem powiększać. z góry dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 coś nie szczelnego w dolocie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Po chipie ile ustawiliscie doladowanie ? Ja takie polki mialem i w sumie zmienialem komplet po wszystkie wezyki i N75 i DV udalo mi sie zlapac stale doladowanie ( po chipie 1.3 Bar-a ) ale wrocilem juz do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uncek88 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Auto juz kupiłem po programie tak wiec nie wiem na ile jest ustawione, pare miesiecy temu zmieniałem n75. Zaczne tak jak kolega napisał od nieszczelnosci jest na to jakis dobry sposób czy tylko taki jak myśle czyli jeden gazuje a drugi nasłuc**je :> dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 DV-ka ? sprawdz tez jak pracuje cięgno od aktuatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uncek88 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Dv-ka czyli jak dobrze rozumiem zawór n75 , wymieniałem go pare miechów temu no ale moze juz przyszedł czasn na niego. A jak sprawdzic te cięgiełko to znaczy jak ma pracowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Dv-ka czyli jak dobrze rozumiem zawór n75 , wymieniałem go pare miechów temu no ale moze juz przyszedł czasn na niego. A jak sprawdzic te cięgiełko to znaczy jak ma pracowac? dv-ka to co innego a N75 to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uncek88 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 masz racje dzieki za poprawke :> to własnie chodziło mi dv-ke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się