rojbert Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 zapodałem swojej A4 110KM chipsa u kolegi Mirka z Dynosoft. poniżej wykresik - co o tym sądziecie ?
rojbert Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 teoretycznie seria powinna być 110KM ale ile rzeczywiście było to nie wiem gdyż nie dokonaliśmy pomiaru założenia były takie aby wzmocnić pojazd ale w granicach rozsądku aby nie zmniejszyć jego trwałości i oszczędzić sprzęgło
Tomigsi Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 no gratuluję wyniku , robota Mirasa jak zwykle zrobiona z rozsądkiem :th:
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 Jak dla mnie niepojętą sprawą jest jakakolwiek modyfikacja bez wczesniejszej wizyty na hamowni.... to tak jakbyś poszedł na operację bez wyników badań ...
rojbert Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 Jak dla mnie niepojętą sprawą jest jakakolwiek modyfikacja bez wczesniejszej wizyty na hamowni.... to tak jakbyś poszedł na operację bez wyników badań ... ale chyba nie twierdzisz ze przed chipsem miał więcej niż po
Tomigsi Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 Jak dla mnie niepojętą sprawą jest jakakolwiek modyfikacja bez wczesniejszej wizyty na hamowni.... to tak jakbyś poszedł na operację bez wyników badań ... nie wiem czy potrzebna wizyta na hamowni, raczej pełna diagnostyka i działanie wszystkich pod zespołów silnika bez tego Miras nie bierze się za robotę , zresztą niech wypowiedzą się inni specjaliści od modyfikacji pozdr.
rob555 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Jak dla mnie niepojętą sprawą jest jakakolwiek modyfikacja bez wczesniejszej wizyty na hamowni.... to tak jakbyś poszedł na operację bez wyników badań ... Od kiedy to hamownia pokazuje stan naszej motorowni?? VAG i jazda testowa- podstawa...a hamownia hamowni nie rowna VAG to jak wyniki badan a hamownia to jak zdjecie RTG moze byc wporzadku mimo ze wyniki leza ...
przemek4net Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Czy wygladalo to tak, przyszedles, wymonowali ECU, poszli na zaplecze i po jakims czasie wrocili z ECU, podpieli, zmierzyli moc(*) i skasowali? *Czy to byla hamownia drogowa (taka tarczka do kola przyczepiania i pomiar w ruchu drogowym?) -> jezeli tak to kicha do kwadratu bez pomiaru przed bo nie wiesz ile ona przy tej samej "kalibracji" pokazywala wczesniej. Nie zrobiono Ci logow (przed i po)/nie poloecono zrobic!!!??? Masz tu z innego watku fragment "wrazenia"- tak waobrazam sobie wizyte u kogos kto bierze kase 1000 - 1500 (sporo jak dla mnie ale nie za pierdzenie w stolek przynajmniej) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6202.0 "4. Najpierw pojechliśmy na przejażdżkę z Vagiem, była ona bardzo długa, w róznych wymaganych przez Rogala warunkach. 5. Okazało sie że kierownice turbinki się zacinają. 6. Rogal długo i intensywnie starał się rozruszać kierownice, i co chwila przejeżdzaliśmy się autem, kierownice prawie rozruszał - dlatego wykres oryginalnego programu jest tylko trochę pofalowany" Przemek
rojbert Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Opublikowano 10 Marca 2008 Czy wygladalo to tak, przyszedles, wymonowali ECU, poszli na zaplecze i po jakims czasie wrocili z ECU, podpieli, zmierzyli moc(*) i skasowali? *Czy to byla hamownia drogowa (taka tarczka do kola przyczepiania i pomiar w ruchu drogowym?) -> jezeli tak to kicha do kwadratu bez pomiaru przed bo nie wiesz ile ona przy tej samej "kalibracji" pokazywala wczesniej. Nie zrobiono Ci logow (przed i po)/nie poloecono zrobic!!!??? Masz tu z innego watku fragment "wrazenia"- tak waobrazam sobie wizyte u kogos kto bierze kase 1000 - 1500 (sporo jak dla mnie ale nie za pierdzenie w stolek przynajmniej) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6202.0 "4. Najpierw pojechliśmy na przejażdżkę z Vagiem, była ona bardzo długa, w róznych wymaganych przez Rogala warunkach. 5. Okazało sie że kierownice turbinki się zacinają. 6. Rogal długo i intensywnie starał się rozruszać kierownice, i co chwila przejeżdzaliśmy się autem, kierownice prawie rozruszał - dlatego wykres oryginalnego programu jest tylko trochę pofalowany" Przemek powiem Ci kolego jak było abyś nie żył w błędzie i nie opowiadła historii nie z tej ziemi 1.przyjechalem do majstra 2. przejazd samochodem z vagiem w róznych warunkach drogowych 3. demontaż komputera, montaż podstawki, wgranie nowego programu na podstwie pierwszej wycieczki 4. montaż kompa i ponowny wyjazd, robienie logów, poprawka pogramu 5. punkt 3 i 4 6. ponownie punkt 3 i 4 wganie finalnego programu 7. sprawdzenie logów na finalnym programi 8. pomiar mocy na hamowni przenośnej x2 - wynik średnia moc
rob555 Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Mirass wie co robi > fajnie modeluje moment i nie szaleje z moca. Zreszta jest posiadaczem obecnie najmocniejszego seryjnego AGR w polsce wiec cos musi byc na rzeczy...
poziek Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Wykres i wartości bardzo zadowalające i moment zrobiony z głową. :th:
przemek4net Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 powiem Ci kolego jak było abyś nie żył w błędzie i nie opowiadła historii nie z tej ziemi dobrze, juz dobrze... tylko jak sam dajesz watek "co o tym sadzicie" i podajesz tylko wykres to sprawialo to wrazenie jakbys mial "wersje lajt" Wiec daj jak masz/mozezs logi bo w najblizszej rodzinie mam 2auta z 1,9tdi 110 koni i chetnie sie przygladne jak jest przed i po Pozdrawiam, Przemek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się