Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Problem z ogrzewaniem


andy21

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli termostat odpuść. :good:

Odpowietrzyłes poprawnie. Jesli sikneła woda to jest odpowietrzony. :good:

Oba węże gorące więc przepływ jest :good:

Ale:

Tak jak pisałem odkamienić trzeba będzie chyba nagrzenice :chytry:

Druga sprawa klapy sprawdx na 100% niestety nie powiem która jest od ciepło/zimno :mysli:

Może byc i klimatronik walnięty ale to trzeba by sie podłaczyc VAGiem i sprawdzić.

Jak węże gorące to odpuść sobie walkę z układem zajmij sie climatronikiem i jego sterowaniem.

Odkamienić to można jak przy dużych ujemnych temp ogrzewanie jest mało wydajne, ale przy obecnej temp to nie ma wpływu.

Masz problem z przepływem powetrza przez nagrzewnice i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przepływem powietrza przez nagrzewnice powiadasz?awięc tak dziś zrobiłem ponowne płukanie nagrzewnicy woda z octem przepływ jest węże gorące woda leci z węża odpowietrzającego gorąca.Później zająłem się środkiem zdjąłem schowek i obserwowałem cięgna i silniczki,jak zwiększam temp na klimatroniku to biała dźwigienka się zamyka a jak zmniejszam to otwiera

nawet jak wykręciłem silniczek to ręcznie ruszałem i nic to nie pomagało tak jak leciało zimne tak leci tak samo było z tym silniczkiem z niebieską dźwigienka.Wyczyściłem też czujnik temperatury w silniku bo był zakamieniały i nic więc pomysły mi się skończyły.Biorę jesze pod uwagę tą nagrzewnice ż może jest za mały przepływ albo cuśs :mysli:mogę jeszcze podmienić klimatronik ale to i tak nic chyba nieda bo przecież każda audika ma swój jakiś nr czy coś tam wyczytałem na forum.[br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 15:05_________________________________________________Witam!mam dobrą wiadomość dziś problem z ogrzewaniem się rozwiązał kupiłem kreta za 6zł i do tego płyn do czyszczenia chłodnic z 10zł firmy carlube 40min płukania tymi płynami i efekt.GORĄCO odrazu zrobiło się przyjemniej w środku.pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak mówiłem kamień :wink4:

Chociarz z tym kretem to pojechałes po bandzie bo in wchodzi w reakcje z aluminium i lubi się czasem rozszczelnić coś w układzie :chytry:

Mimo wszystko gratuluje efektu. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ogrzewania to dodam że w starych parchach może być jeszcze problem z klapkami sterującymi przepływem ale nie z powodu tego że się nie ruszają, a z powodu tego że są pokryte taką gąbką która po tylu latach po prostu parcieje i się kruszy robiąc dziury w klapach (są one zrobione z blachy z otworami i pokryte gąbką).

Przez te dziury powietrze nie obiega nagrzewnicy tylko leci bezpośrednio do nawiewów albo ją słabo owiewa i mamy brak ogrzewania. Ja tak miałem w moim aucie, wyszło przy okazji montażu klimatronika.

Klimatronik też zresztą mam z auta 95 rok i tam było to samo - wystarczyło dotknąć klapy i robiła się dziura. U siebie wymieniłem wszystkie gąbki na nowe i teraz mam gorąco w aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez mam problem z ogrzewaniem probowalem wszystkiego i tez leci letnie powietrze cos jakby sie uklad zapowietrza bo gdy odpowietrzam to na troche leci gorace powietrze

wie ktos co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ogrzewania to dodam że w starych parchach może być jeszcze problem z klapkami sterującymi przepływem ale nie z powodu tego że się nie ruszają, a z powodu tego że są pokryte taką gąbką która po tylu latach po prostu parcieje i się kruszy robiąc dziury w klapach (są one zrobione z blachy z otworami i pokryte gąbką).

Przez te dziury powietrze nie obiega nagrzewnicy tylko leci bezpośrednio do nawiewów albo ją słabo owiewa i mamy brak ogrzewania. Ja tak miałem w moim aucie, wyszło przy okazji montażu klimatronika.

Klimatronik też zresztą mam z auta 95 rok i tam było to samo - wystarczyło dotknąć klapy i robiła się dziura. U siebie wymieniłem wszystkie gąbki na nowe i teraz mam gorąco w aucie :)

faktycznie słuszna uwaga nie wpadłem na to wcześniej bo myslałem że to jest pomyślane juz lepiej w naszych A4. Bo jak kiedyś w golfie 2 rozbierałem to tak było. A tu patrzcie patent pozostał :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij przewody od nagrzewnicy i podlacz waz z woda

zobacz jaka jest droznosc, vaga podlaczales?

Zrob nastawy podstawowe i sprawdz czy wszystko wychodzi na 000

Jak zrobić nastawy podstawowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...