kaczmar13 2 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 może ktoś przerabiał ten temat, mam u siebie z tyłu zaciski żeliwne (B5 96r), jak wygląda zamiana na aluminiowe ? Wszystko pasuje czy to grubsza rzeźba ? podpowiedzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihad 0 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Są prawie identyczne. Musisz kupić razem z przewodami i klockami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Raczej zaciski z siodełkami a klocki swoją drogą tez się nieco różnią. A po co chcesz zmieniać? Żeliwne gniją i puszczają tyłem płyn jak przykorodują a alu śniedzieją i też puszczają płyn to nie wiem po co chcesz zmieniać. Efekt jest ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezimienny 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Sam teraz będe przechodził zmiane zacisków z żeliwnych na alu bo takie przez przypadek kupiłem z tego co sie dowiedziałem to tarcze zostaja te same jarzma tez natomiast sa inne klocki i przewody hamulcowe. Oznaczenia klocków to FDB1083 dla FERODO a przewodów to 8D0611775J i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Tu macie wszystko opisane http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=37386.msg544370#msg544370 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się