pasikonik7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Witam . Mam pytanie! Na wolnych obrotach przechodza drgania na auto. konkretnie na luzie i pierwszym biegu. drgania przechodzą na kierownice i ogólnie na wnętrze auta.Zmieniłem jedna zwalona poduszke silnika ale dalej telepie!!!!Co to może być? prosze o jakieś rady. JA jestem zielony! DZieki!
PX333 Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Witam, Mam to samo... lub podobnie. Głównie na zimnym silniku po odpaleniu telepie motorem... nie za mocno ale jednak. Jak sie nagrzeje to już mniej. Moc jest, przyspieszenie jest wszystko z jazdą gra. dodatkowo na zimnym da się usłyszeć spod maski co chwile ciche metaliczne stuknięcie (nieregularnie), po nagrzaniu stukanie ustępuje. Byłem u wielu speców i oto co mi powiedzieli: pierwszy (ASO): wtrysk do wymiany - wtrysk wymieniłem i dalej to samo. drugi: wytarte wałki rozrządu - wyjęte sprawdzone i są wporządku trzeci:nie działa jeden cylinder..... - mierzyli mi kompresję i wyszło że wszystkie palą. czwarty: źle ustawiony rozrząd - zbliża się wymiana (2-3 miesiące) to sie okaże ale nie wydaje mi się że to to. piąty: przy okazji podpieli mi pod VAGa i wyskoczył błąd pompy wtryskowej. - jeszcze niedlugo czeka mnie wizyta u pompiarza w celu ostatecznej diagnozy pompy. Strasznie to upierdliwe i już chcę to zrobić ale kurcze co mechanik to inny problem. Słyszałem że w tym silniku często siadał sterownik pompy wtryskowej... może to to..
cayenne Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Możliwe,że dwumas się posypał,czego Ci nie życzę. Podjedź do mechanika i sprawdź jak najszybciej.
Flyer Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Słyszałem że w tym silniku często siadał sterownik pompy wtryskowej... może to to.. Zgadza sie. Nie Ty jeden masz z tym problem... ale cayenne wspomnial o dwumasie, ktory tez moze byc przyczyna tych drgan. Trzeniu i AndyN w swoich 2.5 maja identyczne objawy...