Onkel Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam kolegów. Jako, że w moim aucie też już wysiadła pompa chciałbym pozbyć się wyskakującego błędu tego układu a co za tym idzie check-a na tablicy. Do tej pory usuwałem co jakieś 400 km błąd ale stało się to już uciążliwe. Poczytałem trochę i na forum TT zakładali jakieś oporniki na kable od pompy i zaworów ale nie wiem jak to ogarnąć. Ma ktoś u siebie to założone a może w inny sposób rozwiązał problem check-a 16795??
wrclaguna Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 16795 - Secondary System wtrysku powietrza: Nieprawidłowy przepływ Wykryte Możliwe przyczyny: Przekaźnika pompy paliwa (J17) wadliwe Węże / Rury do / między Komponenty uszkodzony / zatkany Pompa Air Injection (V101) wadliwe Secondary Air Injection Pump Relay (J299) wadliwa Secondary Air Injection Zawór elektromagnetyczny (N112) wadliwa
Onkel Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Grzegorzu znam opis błędu . Z uwagi na to, że wyeliminowanie błędu poprzez wyszukiwania w czym problem zabiera dużo czasu i niekiedy nie przynosi pożądanych efektów chciałem u siebie usunąć cały system lub teraz na czas zimy kiedy nie za bardzo mam gdzie to zrobić (brak dużego przestronnego garażu) chciałem pomyśleć coś o tych opornikach... U mnie uszkodzona jest pompa i nie myślę o kupowaniu nowej bo za 2 miesiące znowu jakiś zawór padnie... Dlatego chciałem rozwiązać to w inny sposób.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się