Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem z silnikiem


miszka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Chciałbym opisać problem mojego kolegi Portugalczyka który posiada Audi A4 B5 1.9tdi 1998 kod silnika AHU

Przyjechał dzisiaj do mnie bo zaczeło coś mu się dziać z audiczką i chciał żebym podłączył go pod komputer w celu sprawdzenia jakiś błędów w silniku.

Po krótce opisze problem :

Samochód odpala od pierwszego strzała za każdym razem bez żadnego problemu czy to zimny czy gorący. Przy normalnej jeździe ( czyli zmiana biegów przy 2000-2400obr) zachowuje sie naturalnie , natomiast przy butawaniu i przekroczeniu 3000obr na każdym biegu samochodem strasznie szarpie coś jakby paliwo nie dochodziło. Ale tylko przy ostrej jeździe, przy normalnej sie nic nie dzieje. Czasami wchodzi w tryb awaryjny i nie da rady jechac więcej jak 120km/h a max obroty to 2800 ,ale po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy.

Po podłączeniu do kompa wywaliło takie błędy:

VCDS-Lite Version: Release 1.1

Friday, 11 November 2011, 19:35:55:787

Control Module Part Number: 028 906 021 GM

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1421

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

VCID: 60B32090F34D

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

I jeszcze jedno co mnie zastanawia i czego jeszcze nie widziałem to dziwne wskazania w 13 bloku wartości mieżonych. Brak wartości dla 4 cylindra.

vag1.jpg

Chłopak prosił żebym napisał to napisałem i w jego imieniu proszę o pomoc i jakiekolwiek rady , zanim zacznie wydawać kasę u angielskich "mechaniorów".

Po mojemu to pada turbina i ogólnie coś z tym autkiem nie halo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ,że turbina za mocno pompuje... Zrobic logi grupy 11...sprawdzic węzyki przy turbo i n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starszych silnikach nie pokazuje... Chyba dopiero w afn pokazuje wszystkie cztery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AFN tak samo nie pokazuje korekcji na 4 cyl w polifcie dopiero pokazuje korekcje na 4. Wiec u Ciebie tak samo nie bedzie pokazywac korekcji na 4 cy. Nie przejmuj sie. Trzeba zrobic komplet logow i dopiero cos sie uzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pokazuje, ponieważ porównanie ilościowe jest do Tzw. wtrysku sterującego i tak To się przedstawia. A ty kolego zdejmij wężyk z puszki na Turbo o zobacz ile ładuje tak na postoju, jeżeli coś tam chce ładować to do czyszczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego splawik90 AHU nie ma zmiennej geometri więc jak sciągniesz wężyk od gruszki bo bedzie ładowac na max tyle ile da rade ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego splawik90 AHU nie ma zmiennej geometri więc jak sciągniesz wężyk od gruszki bo bedzie ładowac na max tyle ile da rade ...

Kurde :decayed: nie doczytałem i myślałem, że AFN to jest :disgust: jak masz kogoś kto ma podobny silnik to zaworki warto na dzień dobry podmienić, i ogólnie posprawdzać wszystkie wężyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...