Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wymiana płynu hamulcowego


ynos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na przeglądzie stwierdzili, że jest zbyt duża różnica między siłą hamowania przednich kół. Zamierzam sprawdzić zaciski, nasmarować prowadnice i wymienić płyn hamulcowy bo nie wie czy poprzedni właściciele to robili. Posiadam ABS i ESP. Doczytałem, że można nożnie odpowietrzać bądź ciśnieniowo wpychać płyn w zbiorniczek.

1.A czy można wysysać płyn kolejno z odpowietrzników kół , dolewając nowy do zbiornika jednocześnie? Posiadam pompkę i tak by było łatwiej dla mnie.

2. Czy to sitko ze zbiorniczka jakoś się wyciąga, bo próbuję w różnych pozycjach i ciągle jest w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw rozbierz tą strone która słabiej hamuje i dokłądnie oczysc, przesmaruj smarem litowym, prowadnic sie nie smaruje

układ przepompuj "nogą" mozna tez Vag-iem, tylko po co

płyn Ate SL6 lub Ate Typ200 1 litr wystarczy, nie zapomnij o zasilaniu sprzęgła

po co chcesz wyciągac sitko, przeskadza Ci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było pełno tematów, jak wymienić płyn oraz jak odpowietrzać hamulce.. :szukaj:

Wyobraź sobie, że szukałem i znalazłem ale skoro nie rozumiesz wypunktowanych pytań to szkoda.

najpierw rozbierz tą strone która słabiej hamuje i dokłądnie oczysc, przesmaruj smarem litowym, prowadnic sie nie smaruje

układ przepompuj "nogą" mozna tez Vag-iem, tylko po co

płyn Ate SL6 lub Ate Typ200 1 litr wystarczy, nie zapomnij o zasilaniu sprzęgła

po co chcesz wyciągac sitko, przeskadza Ci ?

nie przeszkadza,tylko skoro chcę wymienić płyn, a nie wiem jaki jest to chciałem jak najwięcej wybrać np. strzykawką i potem dolać nowego i mieć mniej do przepompowania.

Pisząc prowadnice miałem na myśli prętowe tuleje (na torxy), a nie prowadnice klocków.

DEVASTATION, czy z teoretycznego punktu widzenia, jest coś złego w "ciśnieniowej" wymianie płynu? Chyba szybciej, wygodniej i nie trzeba tyle deptać pedałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie cuduj, upusc troche płynu przez odpowietrznik i dolej siweżego

kolejna sprawa to przepompowanie układu, pare razy noga na hamulec i po temacie

pisałem Ci właśnie o tych trzpieniach, i nie śa one na torx-a tylko na imbus nr 7

i to włąśnie ich sie nie smaruje nie ma takiej potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...