Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Odpowietrzenie układu paliwa - po wymianie wtrysków nie chce odpalić


clinque

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem wtryski na 216, układ się zapowietrzył i nie mam pojęcia jak go odpalić...Poluzowałem 17stki przy wtryskach, zakręciłem rozrusznikiem, ropka poleciała, dokręciłem mocniej 17nastki i hehłałem go z 15sek i nic...Kolejna próba znów nic, sprawdziłem wężyki, kostka od sterującego wpięta, wszystko przykręcone jak należy... Jak go teraz odpalić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby nic ale sprawdz filtr paliwa czy jest w nim ropka ewentualnie dolej jak odkręcisz nakrętkę z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie odkręć węża od dolotu i odpalaj go na PLAKU, taki do kokpitu. I psikaj cały czas, żeby chodził sobie na nim aż się odpowietrzy, a w miedzy czasie niech ktoś odkręca nakrętki na przewodach zaczynając od przodu samochodu a kończąc z tyłu. Można też dmuchnąć kompresorem do baku, co spowoduje szybsze dostanie się paliwa do pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze paiwo sie poprostu cofneło do zbiornika... czy za kazdym razem jak luzujesz 17tki to paliwo leci, czy wogole nic? moze wtryski sa zrypane i nie przechodzi paliwo przez koncówki

ja bym załozył spowrotem stare wtrsyki jesli zapali to wiesz co jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze paiwo sie poprostu cofneło do zbiornika... czy za kazdym razem jak luzujesz 17tki to paliwo leci, czy wogole nic? moze wtryski sa zrypane i nie przechodzi paliwo przez koncówki

ja bym załozył spowrotem stare wtrsyki jesli zapali to wiesz co jest...

Leci z wszystkich 4rech az milo, jutro pojedynczo kazdy z nich odpowietrze. Przy okazji udalo mi urwac srube mocujaca wtrysk, wiec czeka mnie jutro wojna z jej uwolnieniem hehe A juz mi bylo tak wesolo kiedy z zamontowaniem awxa i uwinalem sie w 2 godziny... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urwales przy wkrecaniu czy wykrecaniu?

Jakie to ma znaczenie? :polew: Gwint śruby został w srodku, ide sie bawić wiertełkiem :hi: Przysłowie w niedziele praca w gówno się obraca wczoraj dla mnie się sprawdziło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma znaczenie i to duże.

Przy wkręcaniu jak się urwie dużo łatwiej wydostać taką śrubę, nawet bez konieczności rozwiercania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie odkręć węża od dolotu i odpalaj go na PLAKU, taki do kokpitu. I psikaj cały czas, żeby chodził sobie na nim aż się odpowietrzy, a w miedzy czasie niech ktoś odkręca nakrętki na przewodach zaczynając od przodu samochodu a kończąc z tyłu. Można też dmuchnąć kompresorem do baku, co spowoduje szybsze dostanie się paliwa do pompy.

Nie psikaj plakiem caly czas ! Delikatnie psiknij i odpali napewno. Potem sobie przestaw kat wtrysku ;-)

Do wykrecenia kup sobie wykretaki ja kupowalem w obi koszt 20 zl, pewnie odkrecales wtryski na cieplym silniku tak jak ja :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, temat do zamknięcia. Gwint wyszedł gładko, a strzelił bo nie założyłem podkładki, więc uważajcie na to. A odpalić nie chciał bo źle wyczyściłem gniazda i nie trzymał kompresji... Wyjąłem je jeszcze raz, przeczyściłem gniazda, wydmuchałem sprężarką, zamontowałem wtryski, odpowietrzałem po kolei każdy wtrysk i załapał praktycznie od razu bez plaka czy innego autostartu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...