Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Skoda SuperB 2003 - mały problem


Lukasz_mk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kolega ma Skodę jak w temacie. Miał problem z wiatrakiem klimy, wiatrak został wymieniony (na Febi) - wszystko już działa jak powinno a błąd po skasowaniu ponownie się pojawia.

Chassis Type: 3U - Skoda Superb

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3U0 907 044 A

Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

37-00 - Faulty

Co zrobić z tym fantem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież ten komunikat mówi o problemie z silnikiem pozycjonowania klapy centralnej, a nie o problemie z wiatrakiem.

Tu trochę więcej szczegółów:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01272

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check Positioning Motor for Central Flap (V70)

1. See Measuring Value Blocks (MVB)

2. Perform Output Test

3. Perform Basic Setting

4. Check/Repair Wiring and Connectors

punkt 4 jest zrozumiały, a jak wykonać pozostałe 3?? Czego mogę się spodziewać w MVB, BS oraz jak wykonać Output test??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem coś takiego:

Podłączasz VAG

Uruchamiasz silnik.

Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:

Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.

Dalej 07 Kodowanie

Wpisujesz wartość i potwierdzasz.

Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.

Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.

04 - Basic Settings

Potwierdzasz

Wpisujesz numer grupy 001

Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.

Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.

Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).

Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.

Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji.

ale w dalszej części wątku piszą, że to wszystko zależy od rocznika oraz modelu auta/silnika ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...