Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Amorki czy mogą stukać i jakie wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim zaczne od mojego problemu od jakiegos czasu zaczelo mi stukac z prawego przodu podjechalem do mechanika wyczul minimalny luzy na gornych wachaczach wiec poszly do wymiany (Febi) juz myslalem ze wszystko gra a stukanie nie ustapilo , spowrotem do mechanika przegladal jeszcze raz no i nigdzie nie stwierdzil luzu :/ kazal jeszcze sprawdzic czy z rana jak jest zimno zaraz po odpaleniu stuki wystepuja jezeli nei to wina moze byc w amortyzatorach co wy o tym sadzicie a jesli to amorki to jakiej firmy brac ?

Opublikowano

Kolega ma podobny problem. Wahacze wszystkie sprawdzone i żadnych luzów a przy lekkim naciskaniu lekko puka. Ja również mu zdiagnozowałem w ten sam sposób. On ma amorki mts i obstawiam że to one stukają. Mam ori w miarę dobre i chcemy wstawić aby zlokalizować problem. Jak będzie po wymianie to napiszemy jak wyszło.

Jeśli natomiast chodzi o wybór amorków to ja polecam bilsteina. Założyłem takie i jestem zadowolony.

Opublikowano

nie sądze aby to były amorki, amorki nie stukają.

w jakich sytuacjach słyszysz te stuki :?: podczas jazdy na wprost, tylko podczas skrętów, na postoju gdy ruszasz kierownicą :?:

Opublikowano

Wiesz, tutaj kumpel musiałby się wypowiedzieć, ale z tego co ja sprawdzałem to nawet na postoju jak naciskasz na błotnik i potem ciągniesz go do góry ale przy małych ruchach to wtedy delikatnie popukuje.

Opublikowano

a te rzeczy są sprawdzone: łącznik stabilizatora, drążki kierownicze, końcówki drążków :?:

Opublikowano

Ja na to nie patrzyłem ale on mówi że ok. Mechanik u którego był też tak stwierdził więc raczej można podejrzewać że dobrze to było sprawdzone. Jedynie popukuje przy delikatnych nierównościach podczas jazdy i to co sam zauważyłem że właśnie podczas naciskania i podnoszenia za nadkole.

Opublikowano

a górne śruby kolumny amortyzatora nie są luźne, może śruba na trzpieniu amorka jest niedokręcona bądź "popuściła się" :mysli:

Opublikowano

No właśnie dziwne ale nie. Sprawdzałem i dowalone na maxa. Jeszcze myślałem nad gumą która jest pomiędzy sprężyną a górnym mocowaniem ale wyglądała dobrze więc aby tam pukało to by musiała być wyrąbana całkowicie. Brakło pomysłów i padło na amorki. Ktoś już wcześniej też pisał na temat stukających amorków.

Opublikowano

a ile procent skuteczności mają amorki :?: jak wyglądają odboje na amorkach :?:

Opublikowano

Skuteczności nie pamiętam bo to nie moje auto a jeśli chodzi o odboje to chyba nie ma to znaczenia gdyż nie chodzi o jakieś dobicie na dużych nierównościach tylko właśnie delikatne ruszanie karoserią góra-dół.

Opublikowano

stuka zazwyczaj przy jezdzie na wprost po nierownosciach inne elementy wydaja sie byc dobre :/

No to objawy te same.

Opublikowano

stuka zazwyczaj przy jezdzie na wprost po nierownosciach inne elementy wydaja sie byc dobre :/

wszystko sprawdzone o czym wyżej pisałem :?:

Opublikowano

NIE WIEM JAK POWINNY WYGLADAC TE ODBOJE NA AMORKCH ?

nie musisz krzyczeć :wink4:

powinny być w całości, a nie w kawałkach

Opublikowano

mogą amory stukać nie wiem jakim cudem ale u mnie stukają nowe całe zawieszenie z łącznikami i gwint fk ak street nowy i przy naciskaniu błotnika puka na górze myślałem że poducha amora wymieniłem i nic tylko u mnie puka przez pare chwil po minucie lub dwóch cisza przestaje, takie cuda sie dzieją

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...