Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Odcina moc przy 120km/h


Thott

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mamy mały problem z Audi:

Po osiągnięciu ~120km/h gwałtownie spada moc... Przyspieszenie praktycznie zerowe.

Po zatrzymaniu się, zgaszeniu silnika, moc powraca, ale znowu "jedzie" tylko do tych 120.

Miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z doladowaniem na 99% zawalona turbina.Ale trzeba podlaczyc komputer i sprawdzic parametry pod obciazeniem-krotko mowiac zrobic logi.I nie radzilbym tak jezdzic bo turbo moze odjechac-skonczyc swoj zywot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to oczywiście logi. Ale sam możesz sprawdzić jak chodzi sztanga jak zdejmujesz wężyk z gruszki... Jeżeli jedzie do 120 to powinna ciężko chodzić lub się przycinac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mi coraz czescie rownierz lapie awaryjny, dzisiaj mi sie zdazylo nawet na zimnym silniku przy 2 tys obrotow. Turbo czy n75 ? oczywiscie jak go dam pod kompa to wyskakuje ze przeładowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mi coraz czescie rownierz lapie awaryjny, dzisiaj mi sie zdazylo nawet na zimnym silniku przy 2 tys obrotow. Turbo czy n75 ? oczywiscie jak go dam pod kompa to wyskakuje ze przeładowuje

bez logów to ciężko powiedziec cokolwiek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem tak że wchodził w tryb awaryjny , popryskałem sztangę która jest przy gruszce kilka razy wd 40 ,potem poruszałem kilka razy ręcznie , potem w samochód i but - pomogło :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem tak że wchodził w tryb awaryjny , popryskałem sztangę która jest przy gruszce kilka razy wd 40 ,potem poruszałem kilka razy ręcznie , potem w samochód i but - pomogło :cool1:

predzej przez rozruszanie i but.Bo wd-40 to nie ,bo nie ma dostepu do kierownic zeby popsikac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że czeka mnie wizyta na VAGu :confused4:

Pojawił się też drugi problem...

Na mrozie ma małe problemy z zapalaniem.

Czy to przekaźnik świec zapłonowych, same świece, czy może za mała dawka paliwa?

Przyczyn moze byc sporo wymienie pare:

Kat wtrysku

Slaba kompresja

Slaby uklad wtryskowy

rozrusznik

akumulator

swiece wykluczam i przekaznik bo przy tych temperaturach powinien od przekrecania strzelic,bez podgrzania.No ale warto sprawdzic przed zima

filtr paliwa

itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

psikałem na sztangę,u góry przy gruszce :hi:

Nawet gdybyś popsikał WD40 bezpośrednio na kierowniczki po okręceniu wydechu to tylko byś sobie pogorszył sytuację bo środek smarujący zawarty w WD40 pod wpływem BARDZO wysokiej temperatury ładnie by się usmażył tworząc dodatkowy syf w zmiennej geometrii. Poza tym przy zapieczonej zmiennej geometrii jest bardzo twardy osad, którego tym "specyfikiem" nie masz szans usunąć. Co do rozruszania to podchodził bym też do tego ostrożnie bo po takim brutalnym rozruszaniu mocno ścierają się na górze kierowniczki i powierzchnia w części gorącej z którą one współpracują.[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 11:06_________________________________________________Co do sprawdzenia czy na pewno turbo jest zasyfione to najlepiej ręką poruszać sztangą, wtedy mamy pewność czy na pewno to jest powodem nie właściwej pracy turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym zabiegu jeżdżę już dwa lata i jest ok,nikt nie musi sugerować się moja wypowiedzą,napisałem co Ja zrobiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same spece widzę :decayed: ja dużo pisać nie lubię, ale za to kocham emotki, do tego tematu wystarczy jedna:

:vaglogi:

podpowiem, że ja miałem to samo - regeneracja turbiny i latam jak święta świnia :decayed::polew:

Taaa i może po podpięciu pod VAGa będziesz wiedział dokładnie co jest powodem przeładowania lub zbyt niskiego ciśnienia w dolocie "specu" :gwizdanie: . Wkładasz rękę z boku turbiny i sprawdzasz jak chodzi sztanga, trwa to krócej niż byś miał iść po lapka i wiesz na pewno czy jest wina zmiennej geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...