Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Oświetlenie tablicy rejestracyjnej


figo1080

Rekomendowane odpowiedzi

Tak szaro żółty przewód to zasilanie oświetlenia tablicy rejestracyjnej, i wychodzi on z modułu centralnej elektryki, 32-pinowe szare złącze pin nr.6.

Przewód ten przechodzi później w czerwony, 4-pinowe czarne złącze, w tylnej klapie pin nr.3. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ale czy napewno?bo ja mam szaro zolty w klapie a czerwony jest od zamka elektrycznego tak wogle to sa tam 4 przewody czerwony plusowy do zamka i chyba brazowa masa,trzeci to wlasnie ten szaro zolty i czwarty nie pamietam ale zapewne masa do oswietlenia,to jest audi a4 b6 e8 2001 [br]Dopisany: 19 Listopad 2011, 09:28_________________________________________________znalazlem ten szaro zolty przewod w module centralnej elektryki :)a pytanie jest jak wyglada uklad czy napiecie z akumulatora idzie do modulu centralnej elektryki potem prosto na tablice cz moze przechodzi tez przez modul komfortu?jaka jest kolejnosc?z gory dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie bezpośrednio, od modułu centralnej elektryki do tablicy rejejstracyjnej, po drodze jest tylko ta czarna kostka. :)

Do modułu komfortu idzie kabel od zamka klapy żółto czerwony, i przewód biało brązowy od mikrowłącznika klapy czarna kostka pin1 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli skoro nie ma napiecia na tym szaro zoltym przewodzie to mam do wymiany modul centralnej elektryki?

W kórym miejscu sprawdzałeś napięcie na przewodzie szaro żółtym?

Sprawdź ciągłość tego przewodu i czy nie ma zwarcia do masy, bo może dlatego nie ma na nim napięcia :mysli:

:mysli: wymiana modułu to ostateczność, żeby nie ponosić kosztów w ostateczności można dać zasilanie do tablicy oddzielnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiecie sprawdzalem centymetr od tego 32 pinowego zlacza,jak myslisz pozostaje tylko podac napiecie z lampy? [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 11:23_________________________________________________a jak sprawdzic czy nie ma przebicia na mase?ale skoro sprawdzalem tuz przy kostce!najpierw chyba powinien byc w zlaczu?sory za takie pytania ale jesl chodzi o elyktryke to jestem calkowitym laikiem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiecie sprawdzalem centymetr od tego 32 pinowego zlacza,jak myslisz pozostaje tylko podac napiecie z lampy? [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 11:23_________________________________________________a jak sprawdzic czy nie ma przebicia na mase?ale skoro sprawdzalem tuz przy kostce!najpierw chyba powinien byc w zlaczu?sory za takie pytania ale jesl chodzi o elyktryke to jestem calkowitym laikiem :gwizdanie:

Żeby sprawdzić czy przewód nie ma zwarcia do masy trzeba odłączyć złącze 32pin i rozłączyć czarną czteropinową kostkę w klapie.

Jeżeli nie ma napięcia na przewodzie i nie ma zwarcia do masy, to wystarczy podać do niego napięcie i podświetlenie tablicy zacznie świecić ( przewód najlepiej wypiąć z 32 pinowej kostki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, żeby nie tworzyć nowego wątku podpinam się tutaj. Mam problem z oświetleniem tablicy rejestracyjnej. Stare lampki rozsypały się więc kupiłem nowe LED'owe. Oczywiście wystąpiły standardowe problemy montażowe z ukręconymi wkrętami, ale gdy się z tym uporałem i zamocowałem nowe lampki, włączyłem światła a lampki tylko mrugnęły. Sprawdziłem, że brak jest napięcia w stykach do lampek. Wyglądało to tak, jakby przepalił się bezpiecznik. Niestety na rozpisce nie ma bezpiecznika od podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Czy ktoś ma może jakiś pomysł co poszło nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na krótko nie podłączałem, sprawdziłem tylko miernikiem, że przy włączonych światłach nie ma napięcia tam gdzie powinno być. Dziwne, że się zaświeciły i zgasły. Jak założyłem najpierw prawą i włączyłem światła to świeciła aż wyłączyłem światła. Niestety przy dwóch sytuacja się nie powtórzyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kabelkiem na krótko, czy świecą, bo przeważnie blaszki od lampek trzeba poodginać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blaszki w lampkach podoginane, styki na klapie oczyszczone papierem ściernym i pokryte wazeliną techniczną. Prąd nie dochodzi do styków które powinny zasilać lampki. Przewody sprawdzone wzrokowo i dotykowo i też nic nie widać. Dziwne że zaświeciły na sekundę i się wyłączyły. Rozłączałem aku żeby go zresetować i tez bez efektu. 2 godziny walki na lekkim mrozie i brak efektu, a ta żółta żarówka swiecąca się pomiedzy zegarami działa na mnie jak płachta na byka!;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam identyczny problem, gdzie jest ta nieszczęsna centralka. Masa jest, natomiast brak jest plusa, jeżeli przewód jest przerwany, to bym sprawdził od centralki tylko nie chciałbym całej tapicerki zdejmować.Być może gdzieś przy zamknięciu przerwany mam nadzieję, ponieważ jeżeli coś w centralce poszło, i ominiemy centralkę to jak zaradzić kontrolce która będzie już świecić na amen Pozdrawiam

Jak sam nie zrobię, to i nikt nie pomoże ;) .Brakowało masy, być może i kabelek gdzieś przerwany był. Podłączyłem z którejś śrubki, zdaje się że zamka klapy masę i świecą.Pozdrawiam

Edytowane przez JANKO23
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...