Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] "Wycie" w kabinie


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chyba zaczeła mi wyć pompa wspomagania, zauważyłem że ten cieńszy wąż wychodzący ze zbiorniczka jest mokry tak jak by ciekło na łączeniu a ma on 3 zaciski, też tak macie orginalnie? Płyn ledwo co zakrywa sitko i ma kolo brązowy, jaki mam kupić najlepiej na dolewkę i jak można najłatwiej uszczelnić ten wąż. ps: jak skręcę kierownica na maksa dość głośno słychać pompę i jak by auto przyciskało to ziemi, jakoś tak zauważyłem. Naczytałem się trochę i sam nie wiem czy szukać pompy od razu czy raczej to wina małego poziomu płynu i wycieku płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chyba zaczeła mi wyć pompa wspomagania, zauważyłem że ten cieńszy wąż wychodzący ze zbiorniczka jest mokry tak jak by ciekło na łączeniu a ma on 3 zaciski, też tak macie orginalnie? Płyn ledwo co zakrywa sitko i ma kolo brązowy, jaki mam kupić najlepiej na dolewkę i jak można najłatwiej uszczelnić ten wąż. ps: jak skręcę kierownica na maksa dość głośno słychać pompę i jak by auto przyciskało to ziemi, jakoś tak zauważyłem. Naczytałem się trochę i sam nie wiem czy szukać pompy od razu czy raczej to wina małego poziomu płynu i wycieku płynu.

Jak olej ledwo zakrywa sitko to masz za niski poziom, ponadto wyciek wskazuje na nieszczelny układ i nie dziw się, że wyje pompa gdyż w takim wypadku ma prawo się zapowietrzać. Oryginalnie na przewodach jest jeden zacisk widocznie ktoś już tam coś kombinował a dalsze jeżdżenie spowoduje, że pompa kleknie jeżeli już to się nie stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dopiero wczoraj zaczeło wyć i bardziej było słychać w kabinie niż pod maską a jeżeli olej jest brązowy to jaki kolor miał na początku, zielony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dopiero wczoraj zaczeło wyć i bardziej było słychać w kabinie niż pod maską a jeżeli olej jest brązowy to jaki kolor miał na początku, zielony?

Zarówno oryginalny olej o symbolu G002000 jak zamiennik Febi jest zielony lecz po zalaniu zmienia kolor na bursztynowy. Producent powyższy oryginalny olej zamienił na nowy o symbolu G004000M2 który nie zmienia koloru i cały czas jest zielony. W twoim przypadku po uszczelnieniu układu wymienił bym już ten olej na nowy G004000M2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolej płynu i sie przekonasz czy przestanie wyć.

Jeśli nie to trzeba pompę zmienić a przy okazji prześlwietlić ten waż czy jest taki jak pownien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zrób porządek z tym wężem zastosuj nową obejmę i umyj zbiorniczek przepłukaj układ nowym płynem i zalej np ATF 2 czerwonym powinno pomóc (zaraz będzie że ten olej się nie nadaje tydzień temu regenerował maglownie mój brat pogadałem sobie z właścicielem itp itd.... i mówi że atf jak najbardziej się nadaje do ukłądów spomomagania audi...) prowadzi ten warsztat już kilka dobrych lat więc pewnie nie wali ściemy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co zrobiłem transfuzje na swag-a bo tylko taki mieli na sklepie 40zł litr, pompa ucichła, wogle po nocy już nie było jej słychać ale i tak wymieniłem płyn i własnie dziwi mnie ten przewód że ma 3 zaciski co jakieś 3-5cm te jednorazowe. A ten cieńszy przewód o którym piszę to gdzie idzie ze zbiorniczka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak działa to nie ma co sie przejmować.

A jakie jednorazowe obejmy tam masz bo za bardzo nie wiem o co Ci chodzi?

Zobacz w wezach na allegro są takie dwa zgrubienia na wężu i to są podobno jakies dławiki, ale raczej nie są jednorazowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/szczypce-do-opasek-oetiker-opaska-zaciskowa-i1916320990.html o takie coś mi chodzi pewnie ktoś nimi uszczelniał przewód
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też przyznam, że kombinowałem z uszczelnieniem mojego przewodu za pomocą opasek ale zaciskowych ślimakowych i guma napompowała sie olejem tak, że aż wystrzeliła i pękła wzdłuż. Radzę poszukać ori przewodu bo jak na trasie padnie to makabra. Szukaj używki bo ori to szok cenowy albo oddaj do regeneracji ten oprzewód tylko muszą koniecznie zostawić ten dławik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie on idzie, ciężko go wymienić?

http://moto.allegro.pl/audi-a4-passat-b5-wspomaganie-zborniczek-i1893036532.html

tu znalazłem coś takiego i już wiem gdzie jest podłączony i też ma 3 opaski kolo zbiorniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...