Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Za co odpowiedzialny jest zawór pokazany na zdjęciu???


Onkel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów.

Borykam się od jakiegoś czasu z problemem słyszalnego syczącego powietrza przy załączaniu turbiny. Ale co dziwne z logów które zrobiłem i wysłałem na forum okazało się że wszystko jest ok. Ale syczenie słychać dalej. Węże wszystkie sprawdzone i wydają się ok. Ale znalazłem zawór czy jak to nazwać który nie wiem do czego służy a raczej nie jest to ori rozwiązanie. Podobnie jest z kikutem który wystaje z węża od turbiny. Tutaj wygląda to na świeże rozwiązanie tak jaby przy montażu gazu 3 miechy temu coś zrobili i zaślepili w ten sposób. Wszystko pokazuje na fotkach.

59283249.jpg

76037875.jpg

63374443.jpg

19873851.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przez to może byc słychać ten syk powietrza??? A co z tym kikutem, który został na dole?? On łaczy się też z seryjnym DV??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory max silnik jaki posiadałem to 1.8 :gwizdanie: Dlatego bez szału :D

Zawór ori jest z tym numerem: 06A145710P??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup seryjny zawór DV i daj do dobrego mechanika żeby go odpowiednio założył. Pozdro :cool1:

no daj spokój-założenie ori DV-to nawet dla średnio inteligentnego szympansa-max pół godziny roboty, dokładając czas, na podniesienie śrubokręta z ziemi po raz czwarty :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że z wymianą sobie poradzę:D Tylko powiedzcie mi jeszcze teraz jaką rure muszę kupić żeby połączyć DV z tym króćcem na dole co mam obcięty??? Moge dokupić jakiś i połączyć czy cały ten co idzie od turbiny do pasa wymienić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie dziwi sposób w jaki ten bov jest zamontowany, zauważcie, że zawór podłączony jest do tipa, a zaślepione jest wyjćie z dolotu do IC :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie znam się na tym. Dlatego powiedzcie mi jak podłączyć ori zawór jak kupie żeby wszystko było dobrze. A jeszcze zapytam o ori DV. Ktoś na forum pisał, że ori nie są najlepsze i podał inny tylko nie mogę odnaleźć tego tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie dziwi sposób w jaki ten bov jest zamontowany, zauważcie, że zawór podłączony jest do tipa, a zaślepione jest wyjćie z dolotu do IC :blink:

Też to widziałem na fotkach :gwizdanie: Seryjna dv-ka zwytrzymuje 1,1Bara już od pół roku i jeździ ok :wink4: Na seryjnym doładowaniu zwytrzymuje 180tyś. [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 12:27_________________________________________________A tu fotka jak to powinno być:

8f8dc8eafc84e14b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem po odbiorze ori DV z serwisu. Jutro lub po weekendzie będę wymieniał. Tylko żebym nic nie pozamieniał powiedzcie mi jak mam podłączyć DV. Oznaczyłem poszczególne końce numerami. Pod 3 pasuje tylko jeden przewód ten cienki :kox: A reszta?? Tzn. pod 1 idzie ten co mam przy blow off czy ten mały kikut który jest na dole???

21592111.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 do rury, co idzie od turbo do IC,

Czyli w ten mały kikut, który pokazałem na zdjęciach w 1 poście? ( wąż idzie od turbo do metalowego pasa przy chłodnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 do węża ciśnieniowego - tego niżej

2 do węża zasysającego który idzie od przepływki

Co do czyszczenia odmy to demontujemy i czyścimy: 2 , 5 , 9 , 13 , 17 , 15. Przy składaniu warto zadbać żeby było szczelnie i wymienić 3-oring i 6-zawór odmy. Przeglądnij czy żaden z elementów gumowych nie pęka. Pozdro!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...