Onkel Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam kolegów. Borykam się od jakiegoś czasu z problemem słyszalnego syczącego powietrza przy załączaniu turbiny. Ale co dziwne z logów które zrobiłem i wysłałem na forum okazało się że wszystko jest ok. Ale syczenie słychać dalej. Węże wszystkie sprawdzone i wydają się ok. Ale znalazłem zawór czy jak to nazwać który nie wiem do czego służy a raczej nie jest to ori rozwiązanie. Podobnie jest z kikutem który wystaje z węża od turbiny. Tutaj wygląda to na świeże rozwiązanie tak jaby przy montażu gazu 3 miechy temu coś zrobili i zaślepili w ten sposób. Wszystko pokazuje na fotkach.
grzes1150 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Ktoś założył blowoffa Kup seryjny zawór DV i daj do dobrego mechanika żeby go odpowiednio założył. Pozdro
Onkel Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 A to przez to może byc słychać ten syk powietrza??? A co z tym kikutem, który został na dole?? On łaczy się też z seryjnym DV??
longerooo Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 nie mów kolego,że nie wiesz co to jest toż w świecie tuningu każdy chce mieć coś takiego:)
Onkel Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Do tej pory max silnik jaki posiadałem to 1.8 :gwizdanie: Dlatego bez szału Zawór ori jest z tym numerem: 06A145710P??
grzes1150 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zawór ori jest z tym numerem: 06A145710P?? Tak , lub końcówka ...710N
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Kup seryjny zawór DV i daj do dobrego mechanika żeby go odpowiednio założył. Pozdro no daj spokój-założenie ori DV-to nawet dla średnio inteligentnego szympansa-max pół godziny roboty, dokładając czas, na podniesienie śrubokręta z ziemi po raz czwarty
Onkel Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Myślę, że z wymianą sobie poradzę Tylko powiedzcie mi jeszcze teraz jaką rure muszę kupić żeby połączyć DV z tym króćcem na dole co mam obcięty??? Moge dokupić jakiś i połączyć czy cały ten co idzie od turbiny do pasa wymienić??
Booster Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Bardzo mnie dziwi sposób w jaki ten bov jest zamontowany, zauważcie, że zawór podłączony jest do tipa, a zaślepione jest wyjćie z dolotu do IC
Onkel Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Nie wiem nie znam się na tym. Dlatego powiedzcie mi jak podłączyć ori zawór jak kupie żeby wszystko było dobrze. A jeszcze zapytam o ori DV. Ktoś na forum pisał, że ori nie są najlepsze i podał inny tylko nie mogę odnaleźć tego tematu...
grzes1150 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Bardzo mnie dziwi sposób w jaki ten bov jest zamontowany, zauważcie, że zawór podłączony jest do tipa, a zaślepione jest wyjćie z dolotu do IC Też to widziałem na fotkach :gwizdanie: Seryjna dv-ka zwytrzymuje 1,1Bara już od pół roku i jeździ ok Na seryjnym doładowaniu zwytrzymuje 180tyś. [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 12:27_________________________________________________A tu fotka jak to powinno być:
Onkel Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 O to mi chodziło Dzięki wielkie Grzesiu
grzes1150 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Nie wiem czy tam Ci kawałek węża nie braknie
domjenick Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 mam taką rurkę-jakby co :gwizdanie:
Onkel Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Już jestem po odbiorze ori DV z serwisu. Jutro lub po weekendzie będę wymieniał. Tylko żebym nic nie pozamieniał powiedzcie mi jak mam podłączyć DV. Oznaczyłem poszczególne końce numerami. Pod 3 pasuje tylko jeden przewód ten cienki A reszta?? Tzn. pod 1 idzie ten co mam przy blow off czy ten mały kikut który jest na dole???
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 1 do rury, co idzie od turbo do IC, 2 do dolotu powietrza z filtra
Onkel Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 1 do rury, co idzie od turbo do IC, Czyli w ten mały kikut, który pokazałem na zdjęciach w 1 poście? ( wąż idzie od turbo do metalowego pasa przy chłodnicy)
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 tam, gdzie miałeś ten BOV zainstalowany nr 2, gdzie miałeś zaślepiony
grzes1150 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 1 do węża ciśnieniowego - tego niżej 2 do węża zasysającego który idzie od przepływki Co do czyszczenia odmy to demontujemy i czyścimy: 2 , 5 , 9 , 13 , 17 , 15. Przy składaniu warto zadbać żeby było szczelnie i wymienić 3-oring i 6-zawór odmy. Przeglądnij czy żaden z elementów gumowych nie pęka. Pozdro!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się