michal0 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam, wyskakują mi takie błędy 1262- elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania N75 539- czujnik temp. paliwa 550- regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku Kąt wtrysku w bs 000 to ok.70 w 003 i 004 podczas logowania powinno się chyba coś zmieniać?? u mnie nic się nie działo:/ Chodzi o to że auto się dusi i dławi i chyba mocniej dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 bez logów dynamicznych się nie obędzie. Może być niedoładowanie (bardziej prawdopodobne - np dziura w dolocie), przeładowanie, możesz mieć zasyfiały filtr paliwa (błąd 550) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal0 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 zrobiłem dynamiczne ale nie umiem ich wkleić bo są w .txt:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 W txt czy csv ? Jak prosto z vaga to wrzuć na tą stronę: http://vaglog.rtnet.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal0 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Log (0 - 004) Log (1 - 003,003) Log (2 - 000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Daj logi dynamiczne ale zanim je zrobisz to sprawdź, które błędy dają się skasować a które pozostają. Pierwszy błąd świadczy o braku zasilania na N75 więc sprawdź czy nie jest odpięta od niego wtyczka a jeśli nie to czy jest napięcie na jej pierwszym pinie - pomiar pomiędzy pinem 1 a masą silnika przy włączonym zapłonie. Jeśli nie będzie zasilania to auto cały czas będzie jechać w trybie awaryjnym. Chyba jednak uwalony będzie elektrozawór N108 w pompie wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 skasuj błędy, za kilka dni sprawdź które wróciły albo dolot dziurawy albo masz nie typowa przeplywkę zrób komplet logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się