Bazza Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Hopy pomocy!!! Coś się naje**** w moim climatronicu, robiłem kodowanie i nastawy podstawowe,a ten szrot dalej wieje z jednej strony zimnym a z drugiej ciepłym powietrzem na dodatek dmucha z kratek tylko wtedy jak włączę obieg zamknięty, a jak wezmę na normalny nawiew na środkowe kratki to słychać jak wentylator chodzi na maxa ale dmucha gdzieś pod deską macie jakieś pomysły co mu odbiło?. Dodam,że climatronic pochodzi z B7. Wczoraj na próbę podłączyłem mój stary climatronic i prawie wszystko wróciło do normy,tzn wszystko dmuchało jak należy,ale gdzieś pod deską słychać było lekkie stukanie jakby klapa jakaś przeskakiwała.Myślę sobie,zrobię nastawy podstawowe i co?? Po nastawach ten stary climatronic spieprzył się jak ten poprzedni,tzn dmucha kratkami tylko na włączonym obiegu zamknietym :wallbash: Kto mi powie o co chodzi bo już totalnie zgłupiałem. Vag nie wywala żadnych błędów.
fahur Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Jeżeli zrobiłem nastawy podstawowe z uszkodzonymi siłownikami, to tak może to wyglądać. Proponuję wyjąć każdy siłowników, na tryby wazelina techniczna, a do silniczka i potencjometru płyn PR - po całej operacji sprawdź miernikiem, czy potencjometr płynnie pokazuje zmiane rezystancji. Jeżeli będzie skakać, to nic z tym więcej nie zrobisz. Przy okazji sprawdź, czy klapy chodzą luźno. Złóż do kupy i zrób jeszcze raz nastawy podstawowe, przy czym zwróć uwagę, czy się wszystkie silniczki zerują, a wartości nie skaczą "w między czasie". Aaaa... i jeszcze jedna ważna rzecz - przyłóż się do podłączania panelu klimy, bo były przypadki już na forum, że mocniejsze dociśnięcie likwidowała problemy typu brak zimnego lub ciepłego
Bazza Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 dziwi mnie tylko to ze zanim wczoraj zrobilem nastawy na tym starym panelu to nawiew dzialal poprawnie:( dopiero po nastawach pochrzanilo sie z tym obiegiem zamknietym
fahur Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 dziwi mnie tylko to ze zanim wczoraj zrobilem nastawy na tym starym panelu to nawiew dzialal poprawnie:( dopiero po nastawach pochrzanilo sie z tym obiegiem zamknietym A robiłeś nastawy przed zmianą na starym panelu? Jak nie, to masz odpowiedź - nowe wartości rezystancji nadpisały te stare, jak jeszcze potencjometry dawały radę...
Bazza Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 dziwi mnie tylko to ze zanim wczoraj zrobilem nastawy na tym starym panelu to nawiew dzialal poprawnie:( dopiero po nastawach pochrzanilo sie z tym obiegiem zamknietym A robiłeś nastawy przed zmianą na starym panelu? Jak nie, to masz odpowiedź - nowe wartości rezystancji nadpisały te stare, jak jeszcze potencjometry dawały radę... Nie bo wczesniej nie bylo takiej potrzeby, zaczelo swirowac jak zmienilem panel na B7. Co w takiej sytuacj mam zrobic?
fahur Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Nie bo wczesniej nie bylo takiej potrzeby, zaczelo swirowac jak zmienilem panel na B7. Co w takiej sytuacj mam zrobic? To co napisałem w drugim poście w tym wątku
Bazza Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Byłem dziś w castoramie i niestety nie mieli tego płynu PR,ale koleś dał mi to http://allegro.pl/elektrosol-spray-stykow-elektrycznych-150-ml-i1928757333.html mówił,że to to samo,ale nie wiem czy mogę mu wierzyć w weekend się zabiorę za te silniczki,mam nadzieje,że się z tym uporam. [br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 19:18_________________________________________________dzisiaj zabrałem się za to kures**** wymontowałem dwa silniczki na zdjęciu nr. 2 i 3 bo wydawało mi się,że to nr 2 jest przyczyną bo jak go wymontowałem i poprzesuwałem dźwignie ręcznie to wszystko wróciło do normy.Obieg zamknięty chodził tak jak powinien,bez wspomnianego silniczka nr.2 Nasmarowałem i popsikałem preparatem oba po czym zmontowałem do kupy i przykręciłem na swoje miejsca. Na początek podłączyłem tylko silniczek nr.3 i wszystko ładnie działało aż do momentu kiedy włożyłem wtyczkę do silniczka nr.2 bo wtedy przesunął się w inne położenie i tak już został. Cała operacja na nic bo nadal dmucha mi tylko na obiegu zamkniętym,wygląda to tak jakby coś było na odwrót. Po tej operacji podłączyłem jeszcze inny stary panel (już trzeci) który wcześniej nie miał nastawów podstawowych i jak tylko go podłączyłem to silniczek nr.2 wrócił na swoją pozycję i prawie wszystko działało jak należy bo po chwili zaczęło wiać z jednej strony ciepłym a z drugiej zimnym. Pytanie jest takie,czy to możliwe,żeby wina leżała po stronie dwóch wcześniejszych paneli. Zanim zrobiłem w obu nastawy podstawowe to działały ok tylko czasami pojawiał się ten problem z różnicą temperatur. [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 17:33_________________________________________________Teraz dzieje mi się tak,że raz dmucha ze strony pasażera zimne a z kierowcy ciepłe a raz ze strony kierowcy zimne a od pasażera ciepłe czy to oznacza, że oba silniczki od regulacji temperatury są walnięte? Vag nie pokazuje błędów[br]Dopisany: 02 Grudzień 2011, 11:23_________________________________________________Dzisiaj zauważyłem,ze na wyłączonym obiegu zamkniętym(czyli u mnie brak nawiewu z kratek) w momencie jak włączę spryski szyby zaczyna dmuchać z kratek normalnie a po chwili znowu przestaje. Wygląda na to,że u mnie działa wszystko odwrotnie niż powinno,czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się