Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbo


orzech007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zaczne od poczatku otoz wracalem dzisiaj ze szkolenia swoja a4 i w polowie trasy zaczela mi dymic na bialo i chlapac olejem z wydechu,pomyslalem turbo zjechalem 3 km dalej na stacje aby dokladnie to sprawdzic oleju na bagnecie brak to juz wcale go nie odpalalem tylko scholowalem do siebie do domu.Dodam ze od kiedy go kupilem to nie wazne czy byl zimny czy rozgrzany przy 4tys i w gore lubil puscic smuge.Jakis miesiac temu zaczal sie nowy problem jak go bujnalem do natychmiast wciskajac pedal gazu na jakims biegu to tak jakby sie w momencie zacial i mocy brak ale jak go zgasilem i uruchomilem szedl dalej po prostu jak sie go powoli wkrecalo na obroty to szedl jeszcze wczoraj lecilem 160 na trasie i bylo dobrze.Kolega mechanik mowil ze to jakis zawor moze byc padniety co zapobiego przeladowaniu turbawki i sie wylacza.Jak widac nie zdazylem tego zrobic i dzis mam nowy na pewno kosztowny problem.Dodam ze nic nie stukalo bylo dobrze.Moje pytanie ile za turbawke mozna dac max ile min zeby to jakis szajs nie bylo albo skad ewentualnie kupic i co moglo jeszcze sie stac oraz jak dobrze wymienic turbawke i jezdzic po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeladowanie zajechalo turbo+ przygazowki powyzej 4tyś na zimnym-szczegolnie jak moglo walic 1.5bara to wtedy dramat.Odkrec jedna opaske od dolotu i zerknij czy jest duzo oleju.Ale jezeli dymi na bialo i wciagnelo olej to raczej turbo.

Co do silnika jezeli nie pracowal zbyt dlugo na sucho to powinien chodzic

Co do turbo zadne regeneracje tylko uzywka sprawdzona najlepiej z forum do 500zł wyrwiesz jakas pewna sztuke.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego nie regeneracja Patryk osobiście oddałbym do regeneracji do sprawdzonego i polecanego warsztatu masz gwarancje oczywiście z ich montażem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj jeszcze na ile ta gwarancja.osobiscie widzialem pare po regeneracji.Zadna po regeneracji nie przejedzie tyle co fabryczna.Luzy robia sie dosc szybko,a gwarancja nie dlugo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie zakładając nowego tematu mój problem opisze tutaj.

Po kilku letniej bezproblemowej jezdzie moim autem mam podwójny problem ponieważ w tej chwili przebywam w Holandii i być może czeka mnie holowanie do Polski a to jest duży koszt.

Samochód odpaliłem jak zawsze od strzała,przez chwile motor pracował równo potem zaczeło telepać silnikiem i po kilku sekundach wróciło wszystko do normy,brak niepokojących dzwieków z silnika.

Dymi na niebiesko na jałowym jak i w czasie jazdy,brak mocy.Po przejechaniu 100 m oczywiście odpusciłem sobie jazde samochodem.

Do tego momentu nie miałem z samochodem problemów.Miesiąc temu wymieniłem olej,filtry i świece żarowe.Od wymiany do wymiany dolewałem 300ml oleju.

Stan oleju jak płynu chłodzącego bez zmian.Brak błędów w sterowniku.W dolocie nie wielkie ilości oleju,nie wyczuwalny luz na wirniku w turbo.Jak na razie to tylko tyle mogłem sprawdzic.

Panowie co mi radzicie, mam szukać juz turbiny? Czy myślicie że to może być coś innego niz turbo? Obstawiam ze turbo ale po tym co sprawdziłem i poczytałem na forum to juz sam nie wiem.

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź ile jest oleju w przewodach od turbo,

jak dużo sam masz odpowiedź

poza tym wygląda na zapieczone kierownice turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wymienione kupilem po regeneracji bo samochod byl mi potrzebny od zaraz.Dolot wyczyszczony do inteccoolera olej nie poszedl jedynie zostal w wydechu ale wypalenie go to chyba tylko kwestia jazdy.Idzie teraz jak zly a w starym turbo ukrecila sie oska,padlo przy 260 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wymienione kupilem po regeneracji bo samochod byl mi potrzebny od zaraz.Dolot wyczyszczony do inteccoolera olej nie poszedl jedynie zostal w wydechu ale wypalenie go to chyba tylko kwestia jazdy.Idzie teraz jak zly a w starym turbo ukrecila sie oska,padlo przy 260 tys.

super, życzę udanej eksploatacji :good:

nowe turbo=ostra jazda :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...