Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Dziwne i niebiezpieczne zatrzymywanie...


KL4K50N

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Mam dziwny i niebezpieczny problem z moim autem. Otóż zaczęło się to jakieś 3 tygodnie temu. Zjeżdżając z ronda poczułem nagle jak wspomaganie mi się wyłączyło. :confused4: Trwało to krótką chwilę, potem jakoś puściło. Dziś po powrocie z myjni, ruszyłem trochę szybciej, bieg 1,2 i nagle pupa... kierownica nie mogłem w ogóle ruszyć na jakieś 5 sekund, muślałem, że już wywalę dzwona bo to bylo na w miarę ostrym zakręcie :wallbash: jednak z użyciem wielkiej sily udało mi się ruszyć koła (kapcie 225) i nagle wspomaganie zaczelo działać. teraz nie wiem co robić, bo boję się jeździć bo nie wiem kiedy znów coś się takiego stanie. Co to może być? :mysli: i gdzie mam szukać przyczyny, bo na 100% nie wiem czy to wina pompy od wspomy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak kiedyś miałem, blokowała mi się maglowanica w Seicento.. okazało się że poprostu sie wykrzywiła, prawdopodobnie gdzies na wyboju, dziurze.. przenioslo po drązku i dostała..

Potem się blokowała czasami..

A tutaj.. hmm cięzko powiedziec. Płynu nie ubywa? Jak ubywa moze gdzies chwilowo powietrze zaciagac i jest brak wspomagania albo poprostu pompa pada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tu stawiał na strone elektroniki. Czy blokuje Ci sie tylko podczas skrętu ? Jak by sie magiel zablokował to raczej nie odciąl by pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego są tam jeszcze w maglu 2 zaworki, które trzymają ciśnienie zarówno w lewo jak i w prawo. Może po prostu wysiadły? Dość często to się zdarza w B5. Ja np, rano zawsze wspomagania w lewo nie mam, dopiero jak przez sile kręcę to wróci i potem już nie mam problemów. Na forum jest temat jak je wymienić. Poszukaj :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tu stawiał na strone elektroniki. Czy blokuje Ci sie tylko podczas skrętu ? Jak by sie magiel zablokował to raczej nie odciąl by pompy.

Kurczę ciężko stwierdzić czy tylko przy skręcie, ponieważ zdarzyło mi się to na razie tylko dwa razy. Pierwszy raz podczas zjazdu z ronda(po 2-3 sekundach puściło) i wczoraj przy łuku w prawo z tym, że trochę dłużej to trwało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tu stawiał na strone elektroniki. Czy blokuje Ci sie tylko podczas skrętu ? Jak by sie magiel zablokował to raczej nie odciąl by pompy.

W tym roczniku nie ma żadnej elektroniki. Wygląda na to że magiel do wymiany, miałem u siebie podobne objawy, tylko u mnie zazwyczaj blokował się przy niedużych prędkościach, np. podczas manewrowania na parkingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...