lukaseq1 1 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam, koledzy macie moze jakis sposob na piszczaca, skrzypiaca kierownice ? kierownica piszczy w srodku na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 No właśnie jest jakiś sposób ? [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 14:31_________________________________________________A ja już się problemu pozbyłem. WD 40 załatwiło sprawę. ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw2 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 co dokładnie musiałbym wysmarować tym wd-40? bo wydaje mi się ze czasem słyszę takie dziwne ogłosy zza zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 musisz psiknac tam na dole taki łącznik (to się nazywa przegób krzyżakowy chyba.) taki łącznik układu kierowniczego w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick3006 1 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam, też mi skrzypi kierownica dzięki za poradę, zobaczę co tam mogę psiknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Psikać i nie zastanawiać się Panowie. Mi pomogło. Do dziś spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 ja bym nie psikał na ten krzyżak wd40 bo wypłucze smar i krzyżak szlak trafi lepiej zastosować cos mniej penetracyjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 ja bym nie psikał na ten krzyżak wd40 bo wypłucze smar i krzyżak szlak trafi lepiej zastosować cos mniej penetracyjnego ja bym autem nie jeździł bo można zginąć. Swoją drogą to każdy robi ten zabieg na własną odpowiedzialność. WD40 może rozpuści smar a ten rozleje się bardziej po krzyżaku i przestanie piszczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 to spryskaj wd40 łożysko w tylnym kole tez może się rozleje bardziej dokładnie każdy robi to na własna odpowiedzialność ale czasami warto poinformować i podpowiedzieć żeby było lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Jak prysnąłem tak do dziś problem z głowy a czytając podobne tematy na innych forach każdy tak robi. Ja nie namawiam, ale też nie odradzam. Jak Tobie będzie piszczeć to będziesz się bawił kolego. P.s. Łożysko Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick3006 1 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 OK, to skoro nie WD40, to co tam psiknąć, żeby się pozbyć piszczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 np smar silikonowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Silikonowy nie bo zamarza w ujemnych temp. Ja proponuję biały teflonowy do zawiasów motipa - na allegro do dostania. Smar super, wysmarowałem nim zawiasy w garażu które są odsłonięte i nastawione na warunki atmosferyczne a i tak od roku cisza . EDIT Takie coś: http://allegro.pl/motip-bialy-smar-spray-do-zawiasow-ogranicznikow-i2036429877.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się