superdziki Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zmieniając kodowanie na skandynawskie zauważyłem pewne zmiany Przy włączniku na "0": 1.) nie działają spryski - to akurat bardzo mnie cieszy bo średnio potrzeba było 5L płynu na 1000 przejechanych 2.) światła świecą podczas jazdy jakby ciut niżej tzn, samopoziomowanie działa po przekręceniu stacyjki tak jak działało zawsze ale zastanawiam się nad kodem wyposażenia 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving). Znalazłem taki opis na stronie VW http://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/technical_glossary/automatic_headlight.index.html Chciałem zapytać czy u Was też kodowanie skandynawskie działa tak samo z ori ksenonami i jakie są wasze uwagi? Czy ktoś wie jak dokładnie działa Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) i czy to może być powidem świecenia świateł ciut niżej podczas jazdy w trybie skandynawskim ew. jak to potwierdzić obalić? Jak to się ma do przetwornic, skrócenie żywotności? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Moim zdaniem powinienes sprawdzic sobie lampy czy masz dobrze ustawione i zrobic tzw. Nastawy Podstawowe .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się