zbylo22 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Do momentu jak wskazówka temp. osiągnie 90 stopni silnik pracuje idealne- obroty 900Nm gdy już jest gorący obroty na biegu jałowym wzrastaja do 1300-1400Nm i tak cały czas trzymaja..........czy obroty moga miec cos wspólnego z temp. silnika? Co może byc przyczyną tego i czy istnieje mozliwosć ingerencji w ustawienia obrotów silnika?
wojtek26 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Tak sie dzieje na LPG i na PB czy tylko na LPG. Jezeli na LPG to winna jest błedna regulacja instalacji lub jej nie domaganie. Sprawdziłbym równiez błedy czy nie ma od przepustnicy .
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 najpierw VAG, wyczyśc przepustnice i sprawdz szczelnosc
zbylo22 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 najpierw VAG, wyczyśc przepustnice i sprawdz szczelnosc czyszczona i po tym ten problem sie pojawił, przed było wszystko ok, szczelność raczej ok.....VAG pokazuje błąd czujnika położenia przepustnicy, czy on moze byc tego powodem i czy jest jakis ratunek dla niej jeszcze czy trzeba wymienic przepustnice bo jak sie orientuje to ten czujnik jest wewnątrz puszti sterownika przepustnicy która jest nierozbieralna.......
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 musiałeś coś uszkodzić podczas czyszczenia
zaku2_88 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Moze adaptacja pomoze warto sprobowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się