Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] odczyt błędów.... przepływomierz MAF- zwarcie do plusa?pomocy


RoBoPL

Rekomendowane odpowiedzi

witam

zacznę od początku: Borykałem sie z problemem dymienia przy każdym przyspieszeniu... wczoraj kupiłem preparat z firmy LIQUI MOLY do "czyszczenia" wtrysków,wlałem go do baku proporcja 250ml/72l Diesla.Dzis rano pojechałem do pracy wszystko bylo ok do momentu gdy chciałem wrócić do domu... auto nie mialo mocy takiej jak przedtem (auto miało 114kw czyli z 130 na 155 koni) a teraz czuje jak bym miał 130 tylko ze teraz ani jednego dymka nie puści!! podłączyłem go pod VAG i pokazało mi takie błędy ;

sprawdzałem 2 razy

Moje pytanie brzmi mam wymienić przepływomierz czy można go naprawić? z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam

\Saturday, 17 December 2011, 13:53:45.

VCDS-Lite Version: Release 1.1

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1438

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

VCID: 6AA741AB0571

Additional Info: WAUZZZ8E32A001672 AUZ6Z0A0103163

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1635 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17553 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1145 - 35-00 - Please Register/Activate

----------------------------------------------------------------

Saturday, 17 December 2011, 16:16:21.

VCDS-Lite Version: Release 1.1

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1438

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

VCID: 6AA741AB0571

Additional Info: WAUZZZ8E32A001672 AUZ6Z0A0103163

1 Fault Found:

17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus

P1145 - 35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykonaj logi

statyczne 013,018,023

basic settings 003,

i dynamiczne 003

przeczysc wtryczne przeplywki, a przeplywomierz jesli masz czym rozkrecic delikatniutko i przemyj dokladnie alkoholem izopropylowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robiłeś logi np. tego 003 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_66157.html to zwróć uwage, czy EGR sie nie zamknął [otworzyc go dodac gazu 3trpm przed logowaniem next razem], jezeli nie masz BS'ow.

Ale z tego co widac, definitywnie przeplywomierz, jak i EGR chyba do czyszczenia.

Chyba, ze tu panowie sie dopatrza usterki napiecia przeplywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

003 robiłem tak samo jak statyczne/dynamiczne (block... programem VCDS-lite zle tak ?

odnosnie przeplywomierza to w poniedzialek kupie nowy moze poszukam zamiennika?! jezeli bede wymienial to wystarczy wlozyc nowy i to wszystko czy cos jescze trzeba zrobic? EGR jak i kolektor bede czyscil po swietach.

dzieki wielkie za pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01. silnik -> meass block ->basic settings i 003, jesli masz VCDsa RELEASE (pełna wersja). Wówczas w takim pomiarze EGRa masz przelacznik on/off, lub sam to robi cyklicznie zmienia polozenie go z on na off...

aha i nie polecam zamiennikow lmm/MAF teraz to mozna kupic tanszy tzw po regeneracyjny, lecz po zmianie trzeba zbadac czy dobrze dziala wowczas masz tydz na oddanie/wymiane. W inter carsie np. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety jestem obecnie w Niemczech a tutaj ceny w serwisie sa kosmiczne! w pon podjade do hurtowni i zobaczymy co maja..ostatecznie serwis:(

a z tego co pamietam to niemoge uwywac basic settings poniewaz nie mam kodu administratora czy cos takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki w poniedziałek bede kupował:)

ale dziwi mnie jedna sprawa ze teraz w ogóle nie dymi:?!!!! jeżeli teraz założę nowy przepł..... czy zacznie dymic?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki w poniedziałek bede kupował:)

ale dziwi mnie jedna sprawa ze teraz w ogóle nie dymi:?!!!! jeżeli teraz założę nowy przepł..... czy zacznie dymic?

pozdro

to zalezy ...

bez logow dynamicznych to wrozenie z fusow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odkrecilem przepływomierz okazalo sie ze jest w srodku mokry od oleju!! ?? i rura gumowa która wchodzi do turbiny tez.... czy to tak powinno byc???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...