drarek Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam Od pewnego czasu zaczęło ubywać mi płynu od wspomagania. Dzisiaj jak zmieniałem koła zobaczyłem, że mam uszkodzoną gumową osłonę od maglownicy spod której kapie płyn. Czy oznacza to, że maglownica kwalifikuje się do regeneracji czy może to tylko wina uszkodzonej osłony??? Może ktoś polecić jakiś sprawdzony i najlepiej niedrogi zakład w Warszawie i okolicy, który zajmuje się regeneracją maglownic??
PiterA4 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 ja mialem podobnie dwa lata temu regeneracja ok 700zl z wymontowaniem i zamontowanie.a co do warsztatu w twoim miescie niestety niznam pozdrawiam
kograman Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Kurcze moja osłona też jest szmelc, ciekawe kiedy padnie magiel
Lulek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Jakieś półtorej roku temu miałem podobny problem, To zamówiłem sobie na allegro komplet uszczelek maglownicy zmieniłem i narazie śmiga..
drarek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Czyli jest szansa, że wystarczy wymienić uszczelki i będzie ok bez konieczności regeneracji maglownicy?? Mechanik mi mówi że trzeba ją wyjąć i się okaże co jest do zrobienia. Znając życie to powie że trzeba regenerować.
Lulek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 nie widziałem żadnych wrzerów ani nic, więc wymieniłem wszystkie uszczelki i narazie git..
drarek Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam Miałem wymienianą maglownicę. Po wymianie pali się cały czas kontrolka abs i ESP O co chodzi?? Przecież nie było nic odłączane co mogło by być przyczyną palącej się kontrolki
PiterA4 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 nie widziałem żadnych wrzerów ani nic, więc wymieniłem wszystkie uszczelki i narazie git.. a powiedz mi czy da sie je wymienic w warunkach garazowych znaczy sie te uszczelnienia?
Lulek Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Hmm ciężko mi powiedzieć bo pracuje w warsztacie, niby dla chcacego nic trudnego ale się trochę męczyłem no i już nie bardzo pamiętam jak To tam było :gwizdanie:
drarek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam Zakupiłem regenerowaną maglownicę w pewnej firmie zajmującej się regeneracją. Swoją starą zostawiłem u nich. Po zamontowaniu mam problem polegający na blokowaniu się kierownicy przy skręcaniu . Czasami jest wszystko ok a czasami kierownica podczas skręcania nagle blokuje i nie mogę jej dalej skręcić. Muszę lekko odbić w drugą stronę i dopiero dalej można skręcić. O co tu chodzi??? Płyn został wymieniony jest nowy i czysty stan ok. Pompa wspomagania też działa. Czy przyczyną blokowania się kierownicy może być źle naprawiona maglownica?? Czy maglownicę można źle zamontować bo wydaje mi się że chyba nie. Czy ktoś miał coś takiego?? Pomocy ;(
Krzysztof29it Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Miałem tak ze swoją maglownicą tuż po wymianie.Na wolnych obrotach i do ok 2,5 tyś nie działało wspomaganie.Warsztat doradził zmianę pompy.Jednak po 300 km maglownica się "ułożyła" i działa do dziś na starej pompie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się