Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Uszkodzona maglownica??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu zaczęło ubywać mi płynu od wspomagania. Dzisiaj jak zmieniałem koła zobaczyłem, że mam uszkodzoną gumową osłonę od maglownicy spod której kapie płyn.

Czy oznacza to, że maglownica kwalifikuje się do regeneracji czy może to tylko wina uszkodzonej osłony???

Może ktoś polecić jakiś sprawdzony i najlepiej niedrogi zakład w Warszawie i okolicy, który zajmuje się regeneracją maglownic??

Opublikowano

ja mialem podobnie dwa lata temu regeneracja ok 700zl z wymontowaniem i zamontowanie.a co do warsztatu w twoim miescie niestety niznam pozdrawiam :)

Opublikowano

Kurcze moja osłona też jest szmelc, ciekawe kiedy padnie magiel

Opublikowano

Jakieś półtorej roku temu miałem podobny problem, To zamówiłem sobie na allegro komplet uszczelek maglownicy zmieniłem i narazie śmiga..

Opublikowano

Czyli jest szansa, że wystarczy wymienić uszczelki i będzie ok bez konieczności regeneracji maglownicy??

Mechanik mi mówi że trzeba ją wyjąć i się okaże co jest do zrobienia. Znając życie to powie że trzeba regenerować.

Opublikowano

nie widziałem żadnych wrzerów ani nic, więc wymieniłem wszystkie uszczelki i narazie git..

Opublikowano

Witam

Miałem wymienianą maglownicę. Po wymianie pali się cały czas kontrolka abs i ESP :wallbash:

O co chodzi?? Przecież nie było nic odłączane co mogło by być przyczyną palącej się kontrolki

Opublikowano

nie widziałem żadnych wrzerów ani nic, więc wymieniłem wszystkie uszczelki i narazie git..

a powiedz mi czy da sie je wymienic w warunkach garazowych znaczy sie te uszczelnienia?
Opublikowano

Hmm ciężko mi powiedzieć bo pracuje w warsztacie, niby dla chcacego nic trudnego ale się trochę męczyłem no i już nie bardzo pamiętam jak To tam było :gwizdanie:

Opublikowano

ok dzieki;)

Opublikowano

Witam

Zakupiłem regenerowaną maglownicę w pewnej firmie zajmującej się regeneracją. Swoją starą zostawiłem u nich.

Po zamontowaniu mam problem polegający na blokowaniu się kierownicy przy skręcaniu :wallbash:. Czasami jest wszystko ok a czasami kierownica podczas skręcania nagle blokuje i nie mogę jej dalej skręcić. Muszę lekko odbić w drugą stronę i dopiero dalej można skręcić. O co tu chodzi??? Płyn został wymieniony jest nowy i czysty stan ok. Pompa wspomagania też działa. Czy przyczyną blokowania się kierownicy może być źle naprawiona maglownica?? Czy maglownicę można źle zamontować bo wydaje mi się że chyba nie.

Czy ktoś miał coś takiego?? Pomocy ;(

Opublikowano

Miałem tak ze swoją maglownicą tuż po wymianie.Na wolnych obrotach i do ok 2,5 tyś nie działało wspomaganie.Warsztat doradził zmianę pompy.Jednak po 300 km maglownica się "ułożyła" i działa do dziś na starej pompie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...