Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wskaźnik temperatury oszukuje


nA4tan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj zauważyłem że rośnie mi temperatura. Zawsze trzymała mi równiutko 90 teraz strzałka wychyliła się o pół kreski płyn jest ok wisko działa wcześniej zaczął mnie kantować wskaźnik paliwa nabyłem już nowy pływak jeszcze nie zdążyłem go wymienić kantuje temperatura jakieś pomysły? Domyślam się że mnie oszukuje bo wychyla się o pół kreski za daleko i o tyle samo nie spada czyli zatrzymuje się o pół kreski nad 60ką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj mój temat, może do czegoś dojdziesz :)

Pewnie czujnik się kończy/coś z zegarami.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=229294.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięks wymnienie a wczesniej zvaguje ![br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 19:34_________________________________________________Wymieniłem czujnik g62 dalej to samo błędów brak nie wiecie jak ustawić wskazania vagiem? jeszcze chodzi mi po głowie że mogłem nie wymienić tego czujnika:) bo robiłem to wczoraj w nocy czy ten czujnik w ajm znajduje sie po lewej stronie w króćcu w okolicach vakum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina leży tu pewnie po stronie czujnika temperatury cieczy chłodzącej znajdziesz go przy bloku silnika porównaj temperaturę na wskazówce pezy rozgrzewającym się silniku z temperaturą jaki znajdziesz na kodach klimatronika i będziesz wiedział co jest nie tak klimatronic pozycja 49 przynajmniej u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KONKRETNIE W KTÓRYM MIEJSCU ZNAJDE TEN CZUJNIK? POZA TYM JA JESTEM PEWIEN ŻE ON MNIE OKŁAMUJE BARDZIEJ CHODZI MI O TO JAK I CZY WOGULE MOŻNA COŚ TAKIEGO ZROBIĆ ŻEBY PODŁĄCZYĆ SIE Z KOMPEM I ZA POSREDNICTWEM BLOKÓW POMIAROWYCH USTAWIĆ TE WSKAŹNIKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pośrednictwem bloków pomiarowych nie ustawisz wskaźników. Zaloguj się na licznik i przeprowadź test wyjść, zwróć uwagę czy wskazówki równo stoją w pionie. Może masz problem z zegarami dość popularny w tym roczniku i z zegarami jaegera (znam z autopsji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo właśnie o to mi chodzi napisz mi konkretnie jak mam zrobić ten test mam dostęp do urządzenia diagnostycznego ale poza odczytaniem błędów i skanem całego systemu to jestem troche głupi który blok pomiarowy wybrać i czego dalej się spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...