Fr0styyy. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Hi. Nie znalazłem nigdzie wątku o spalaniu w AVJ więc zakładam nowy. Tak w streszczeniu wychodzi, że moja niunia pali mi w mieście 14l/100km co jest chyba dużo za dużo . Na VAGu żadnych błędów w silniku, dalej nie wiem jak mam szukać... Czujnik temperatury? Lambda? Może coś innego? Staram się jeździć spokojnie, miasto bez korków itp..
grzes1150 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Jak miasto i spore korki to raczej normalka. Moja w quattro przy omijaniu korków spala 9.5l , trasa np. Warszawa / Rzeszów bez "ecodrivingu" 8,2l tylko ja mam manual 6 biegów
Fr0styyy. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Tak, ale u mnie jak jadę przez miasto to jedyne co to zatrzymuje się może na 2,3 światłach, nie cisnę a obroty nie wchodzą powyżej 2 tyś
xbladyx Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 na niedogrznym silniku bd mial takie spalanie, później winno opaść, lamda-odpada zapisało by sie coś a przepływka ?
Fr0styyy. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Przepływka hmm, musiałbym zrobić dynamiczne logi, ale chyba jest spoko jeżeli mam 0-100km/h 8.3s? A silnik raczej niedogrzany nie jest. Co prawda jeżdżę krótkie odcinki, ale szybko osiąga 90C i trzyma.
grzes1150 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 i może wtedy będziesz spał spokojnie :gwizdanie: Jeszcze napisz jakie odcinki pokonujesz dziennie
Fr0styyy. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 i może wtedy będziesz spał spokojnie :gwizdanie: Jeszcze napisz jakie odcinki pokonujesz dziennie Take, ale logi czego, przepływki tylko? A odcinki jakie pokonuje dziennie to rano do szkoły 10 km, później jazda po mieście, czyli coś ok 25km dziennie.
grzemo Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Na początek sprawdź wskazania czujnika temp czy nie ma przekłamań. Najlepiej sprawdzić rano gdy silnik wystudzony i czy temp z czujników pokrywają się z temp otoczenia. Druga rzecz to sprawdzenie jak pracuje sonda, najlepiej na vagscope, powinna układać się regularna sinusoida.
Dev Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Druga rzecz to sprawdzenie jak pracuje sonda, w tym przypadku raczej SONDY
Fr0styyy. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Czyli 01 Engine i blok 007 i na instrumentach które mam patrzeć? Sondy też które patrzeć bloki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się