Marks2004 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam mam taki problem który przydarzył mi się już drugi raz otóż ostatnio odpalam auto jadę ok 50metrów i koniec silnik gaśnie odpalam z powrotem i obroty falują i świeci się kontrolka od esp wrzucając bieg (D)auto potrafi zgasnąć jest to automat i pomaga rozłączenie aku i ponowne podłączenie po czym odpalam i wszystko wraca do normy do tego trzeba zrobić jeszcze ok kilometra by kontrolka zgasła jak sobie z tym poradzić ? czy vag coś mi powie ? zdarzyło mi się to już dwa razy pierwszy raz jakiś miesiąc temu no i dzisiaj dziwna sprawa . mam pytanie czy w razie czego jest szybszy sposób na rozłączenie akumulatora czy muszę otwierać maskę itd. do czego służy taka czerwona wajcha tam gdzie są bezpieczniki ?? czy czasem właśnie nie do zresetowania komputera czy coś takiego ? ale najlepiej jak ktoś wie co to może być bo chce to wyeliminować z góry dzięki
Onkel Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 czy vag coś mi powie ? A kto jak nie VAG?? Zawsze po odłączeniu aku przez chwile pali się kontrolka ESP ale po przejechaniu kawałka i użyciu hamulca nożnego gaśnie. Podłączaj VAG i dawaj jakie błędy się pojawiły.
Marks2004 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ok postaram się dzisiaj wieczorem bo teraz jestem w pracy i nie mam jak , co do błędów to wiem że zawsze wyskakuje mi czujnik temperatury chyba chłodniczej ale raczej to nie będzie miało z tym związku zobaczę co dzisiaj mi wyjdzie .
ghost1717 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 stawiam na dziure w odmie ... gdy auto wykryje poważną nieszczelność w dolocie spadają dość wyraźnie obroty i zapala sie lampka od ESP. Coś jak tryb awaryjny. Może wtedy szarpać biegami przy zmianie z R na D ponieważ ECU TIPTRONICA zwieksza cisnienie oleju aby chronic skrzynie biegów. W odmie u mnie była duża dziura choć niewodoczna gołym okiem dopiero po demontaży wyszło ,że wszystko jest dziurawe jak sito Sparciałe i w ogule kaszanka W ASO wszystko jest dostepne w ciagu max 24h jesli chodzi o czesci ktore potrzebujesz. Szukaj dziury w wężach w okolicach odmy. Jako wskazówke podam żę interesuje Cie gumowe kolanko które wychodz z "pajączka " odmy do dolotu Twojego silnika. Wymien uszkodzone rurki lub załataj i śmigaj dalej Tymczasowo możesz zawinąć winowajce taśmą typu "powertape" ale jak długo to pochodzi ? Nikt nie wie... :> Odmy w tych autach siadają co około 150 tys km dość czesto pekają membrany w zaworku kierunkowym i zaczynają sie problemy z braniem oleju itp. prawie standardowa usterka. Pewnie masz błędy w silniku typu "nie osiągnieta minimalna wartosc obciazenia" itp pozdrawiam Łukasz
Marks2004 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 ghost1717 dokładnie tak jak piszesz tak się dzieje szarpie jak przełączam z r na d i potrafi zgasnąć ponowne odpalenie nic nie daje dopiero odłączenie aku pomaga za godzinkę będę w domu to podłącze vaginke i wkleję co tam wyszło dużo z tym roboty z tymi odmami rozumiem że potrzebuję kanał , nie wiem czy sam dam radę czy lepiej oddać to komuś żeby zrobił jaki to może być koszt co muszę kupić ? , a czy nie chodzi ci czasem o wężyki od podciśnienia ? czy odma to coś innego ? [br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 19:23_________________________________________________Mam wydruk tylko wstawiłem na megaupload są 4 błędy http://www.megaupload.com/?d=FXUKBXA0[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 21:34_________________________________________________gdzie to dokładnie się znajduje http://allegro.pl/audi-a4-b6-3-0-v6-odma-i1968196332.html ta cała odma ? [br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 03:54_________________________________________________ghost jutro jestem u mechanika w sumie to już dzisiaj to przedzwonię mam nadzieje że będziesz mógł rozmawiać w okolicach 11-12 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się