Jump to content
IGNORED

[B5 AHH] Dziwne syczenie przy ponad 2000 tys obrotów


cartman24

Recommended Posts

moze poprostu nieszczelność w dolocie :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

No właśnie dziś to sprawdzałem i nie ma żadnych

zobacz gumowy wąż S za turbo, bo mam rozumieć syczenie narasta im bardziej ciśniesz :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią

Link to comment
Share on other sites

Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią

tak bezposrednio podłaczony od dołu do turbiny :wink4:

Link to comment
Share on other sites

ooo no to dzięki :) tego nie sprawdzałem więc to pewnie jego wina, ale czy ten przewód też powoduje ze silnik słabiej wchodzi na obroty?

tak bo dziura w dolocie to równoznacznosć z utratą mocy i nadmiernym dymieniem :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Zrób logi dynamiczne 011 i 003 bedziesz widział czy jest dziura w dolocie. Zasysanego powietrza bedzie dużo a ciśnienie na turbo niższe niż zadane i wtedy bedziesz wiedział czego szukać. Ale żeby się słabiej wkręcał na obroty to już musi być spora dziura. U mnie poza kopceniem i syczeniem nie było innych objawów a przecięcie miało ok 2 cm.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak kolega pisal to bedzie ten waz. U mnie bylo podobnie (wiem ze inne model) tez mi siadl waz od turbo. Auto na poczatku nie mialo mocy, a po jakims czasie gdy dziura zrobila sie wieksza przechodzilo w tryb awaryjny. Najlepiej podepnij Vaga i zrob logi.

U mnie tej dziury tez nie bylo widac. Dopiero po wymianie mechanik mi pokazal ,ze na zgieciu zrobila sie dziura.

Link to comment
Share on other sites

jesli weze cale to sprawdz cooler. U mnie bylo podobnie i sie okazalo ze ma dziurke wielkosci kamienia

Link to comment
Share on other sites

wewnatrz tak sobie, ale na zewnatrz wyraznie bylo slychac :)

Link to comment
Share on other sites

Okazało się że pęknięty był ten krótki przewód gumowy który wychodzi z kolektora ssącego. Dziś wymieniłem i przestało syczeć :) w sklepie rolniczym za parę groszy się kupi :)

i wszystko w temacie :closed:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...