Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Dziwne syczenie przy ponad 2000 tys obrotów


cartman24

Rekomendowane odpowiedzi

moze poprostu nieszczelność w dolocie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dziś to sprawdzałem i nie ma żadnych

zobacz gumowy wąż S za turbo, bo mam rozumieć syczenie narasta im bardziej ciśniesz :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią

tak bezposrednio podłaczony od dołu do turbiny :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo no to dzięki :) tego nie sprawdzałem więc to pewnie jego wina, ale czy ten przewód też powoduje ze silnik słabiej wchodzi na obroty?

tak bo dziura w dolocie to równoznacznosć z utratą mocy i nadmiernym dymieniem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi dynamiczne 011 i 003 bedziesz widział czy jest dziura w dolocie. Zasysanego powietrza bedzie dużo a ciśnienie na turbo niższe niż zadane i wtedy bedziesz wiedział czego szukać. Ale żeby się słabiej wkręcał na obroty to już musi być spora dziura. U mnie poza kopceniem i syczeniem nie było innych objawów a przecięcie miało ok 2 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisal to bedzie ten waz. U mnie bylo podobnie (wiem ze inne model) tez mi siadl waz od turbo. Auto na poczatku nie mialo mocy, a po jakims czasie gdy dziura zrobila sie wieksza przechodzilo w tryb awaryjny. Najlepiej podepnij Vaga i zrob logi.

U mnie tej dziury tez nie bylo widac. Dopiero po wymianie mechanik mi pokazal ,ze na zgieciu zrobila sie dziura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli weze cale to sprawdz cooler. U mnie bylo podobnie i sie okazalo ze ma dziurke wielkosci kamienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że pęknięty był ten krótki przewód gumowy który wychodzi z kolektora ssącego. Dziś wymieniłem i przestało syczeć :) w sklepie rolniczym za parę groszy się kupi :)

i wszystko w temacie :closed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...