cartman24 0 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Witam od niedawna słychać taki szum dość głośny przy ponad 2000 tys obrotów, czy ktoś może wie co to jest? i jest też problem z wkręcaniem się na obroty Za wszystkie dobre rady z góry dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 moze poprostu nieszczelność w dolocie :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartman24 0 Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 No właśnie dziś to sprawdzałem i nie ma żadnych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 No właśnie dziś to sprawdzałem i nie ma żadnych zobacz gumowy wąż S za turbo, bo mam rozumieć syczenie narasta im bardziej ciśniesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartman24 0 Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią tak bezposrednio podłaczony od dołu do turbiny Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartman24 0 Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 ooo no to dzięki tego nie sprawdzałem więc to pewnie jego wina, ale czy ten przewód też powoduje ze silnik słabiej wchodzi na obroty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 ooo no to dzięki tego nie sprawdzałem więc to pewnie jego wina, ale czy ten przewód też powoduje ze silnik słabiej wchodzi na obroty? tak bo dziura w dolocie to równoznacznosć z utratą mocy i nadmiernym dymieniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM 0 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 i jak pomogło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartman24 0 Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Sprawdze dopiero jutro albo aż po świetach, jak już zrobie to się pochwale wynikami Link to comment Share on other sites More sharing options...
IDUAL 0 Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 Zrób logi dynamiczne 011 i 003 bedziesz widział czy jest dziura w dolocie. Zasysanego powietrza bedzie dużo a ciśnienie na turbo niższe niż zadane i wtedy bedziesz wiedział czego szukać. Ale żeby się słabiej wkręcał na obroty to już musi być spora dziura. U mnie poza kopceniem i syczeniem nie było innych objawów a przecięcie miało ok 2 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartman24 0 Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Dziś sprawdziłem dolot i wąż jest cały, to już nie wiem skąd bierze sie te syczenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietrosss 0 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Tak jak kolega pisal to bedzie ten waz. U mnie bylo podobnie (wiem ze inne model) tez mi siadl waz od turbo. Auto na poczatku nie mialo mocy, a po jakims czasie gdy dziura zrobila sie wieksza przechodzilo w tryb awaryjny. Najlepiej podepnij Vaga i zrob logi. U mnie tej dziury tez nie bylo widac. Dopiero po wymianie mechanik mi pokazal ,ze na zgieciu zrobila sie dziura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radimm 14 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 jesli weze cale to sprawdz cooler. U mnie bylo podobnie i sie okazalo ze ma dziurke wielkosci kamienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior_tdi 0 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 jesli weze cale to sprawdz cooler. U mnie bylo podobnie i sie okazalo ze ma dziurke wielkosci kamienia też słyszałeś szum/syczenie przy pałowaniu fury? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radimm 14 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 wewnatrz tak sobie, ale na zewnatrz wyraznie bylo slychac Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartman24 0 Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Okazało się że pęknięty był ten krótki przewód gumowy który wychodzi z kolektora ssącego. Dziś wymieniłem i przestało syczeć w sklepie rolniczym za parę groszy się kupi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Okazało się że pęknięty był ten krótki przewód gumowy który wychodzi z kolektora ssącego. Dziś wymieniłem i przestało syczeć w sklepie rolniczym za parę groszy się kupi i wszystko w temacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
radimm 14 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Ameeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now