cartman24 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Witam od niedawna słychać taki szum dość głośny przy ponad 2000 tys obrotów, czy ktoś może wie co to jest? i jest też problem z wkręcaniem się na obroty Za wszystkie dobre rady z góry dzięki
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 moze poprostu nieszczelność w dolocie :gwizdanie:
cartman24 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 No właśnie dziś to sprawdzałem i nie ma żadnych
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 No właśnie dziś to sprawdzałem i nie ma żadnych zobacz gumowy wąż S za turbo, bo mam rozumieć syczenie narasta im bardziej ciśniesz
cartman24 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Chodzi o ten przewód co idzie na samym dole? Dopiero zaczynam przygodę ze swoją audiczką i poznaje ją krok po kroku i sam staram sie naprawiać bo pseudo mechanikom już nie wierzę więc czasami zadaje może głupie pytania ale kto pyta nie błądzi jak to mówią tak bezposrednio podłaczony od dołu do turbiny
cartman24 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 ooo no to dzięki tego nie sprawdzałem więc to pewnie jego wina, ale czy ten przewód też powoduje ze silnik słabiej wchodzi na obroty?
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 ooo no to dzięki tego nie sprawdzałem więc to pewnie jego wina, ale czy ten przewód też powoduje ze silnik słabiej wchodzi na obroty? tak bo dziura w dolocie to równoznacznosć z utratą mocy i nadmiernym dymieniem
cartman24 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Sprawdze dopiero jutro albo aż po świetach, jak już zrobie to się pochwale wynikami
IDUAL Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zrób logi dynamiczne 011 i 003 bedziesz widział czy jest dziura w dolocie. Zasysanego powietrza bedzie dużo a ciśnienie na turbo niższe niż zadane i wtedy bedziesz wiedział czego szukać. Ale żeby się słabiej wkręcał na obroty to już musi być spora dziura. U mnie poza kopceniem i syczeniem nie było innych objawów a przecięcie miało ok 2 cm.
cartman24 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dziś sprawdziłem dolot i wąż jest cały, to już nie wiem skąd bierze sie te syczenie
pietrosss Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Tak jak kolega pisal to bedzie ten waz. U mnie bylo podobnie (wiem ze inne model) tez mi siadl waz od turbo. Auto na poczatku nie mialo mocy, a po jakims czasie gdy dziura zrobila sie wieksza przechodzilo w tryb awaryjny. Najlepiej podepnij Vaga i zrob logi. U mnie tej dziury tez nie bylo widac. Dopiero po wymianie mechanik mi pokazal ,ze na zgieciu zrobila sie dziura.
radimm Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 jesli weze cale to sprawdz cooler. U mnie bylo podobnie i sie okazalo ze ma dziurke wielkosci kamienia
junior_tdi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 jesli weze cale to sprawdz cooler. U mnie bylo podobnie i sie okazalo ze ma dziurke wielkosci kamienia też słyszałeś szum/syczenie przy pałowaniu fury?
radimm Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 wewnatrz tak sobie, ale na zewnatrz wyraznie bylo slychac
cartman24 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Okazało się że pęknięty był ten krótki przewód gumowy który wychodzi z kolektora ssącego. Dziś wymieniłem i przestało syczeć w sklepie rolniczym za parę groszy się kupi
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Okazało się że pęknięty był ten krótki przewód gumowy który wychodzi z kolektora ssącego. Dziś wymieniłem i przestało syczeć w sklepie rolniczym za parę groszy się kupi i wszystko w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się