Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Słabo odpala przy minusowej temperaturze..


gar.bik

Rekomendowane odpowiedzi

Zwróć uwagę czy jak już odpali jakoś to przez moment nie puści czarnego bąka. Sprawdziłbym kompresje.

Być może pompki też trochę leją co w minusowych temp. daje o sobie znać.

Kompresja mierzona w zeszłą zimę jest miedzy 28 a 29.5 bara myślę ze to OK

z wtryskami też już sprawdzałem miałem poprzednio oryginalne pompki AN było to samo teraz ma założone BQ i dalej słabo odpala..po odpaleniu puści bąka ale nie czarnego tylko szarego o zapachu ropy.Z STP sprawdzałem dolewałem tylko czarny z niebieskim nie sprawdzałem..zmierzę jeszcze to napięcie podczas odpalania..A mam takie pytanie gdzie jest masa na tym silniku przykręcona?

Nie oszukuj sam siebie takim gadaniem, rok temu cena oleju napędowego była inna. Rok to kawał czasu, a objawy także wskazują na kompresje ale nie koniecznie musi To być ona. Zmierz kompresje, jak będzie git to daj pompki do sprawdzenie. Ew możesz dać na bańke i zobaczyć czy się nie zapowietrza. Pozdro!

Wiem że rok to kawał czasu ale w zeszłą zimę miałem ten sam problem z odpalaniem.. więc pomyślałem ze teraz nie ma już sensu..ale zobaczę..wtryski sprawdzone przed założeniem mały dobre parametry..a jak się sprawdza na tej <BAŃCE> ?

<enjoypoznan> przy odpalaniu nie dodaje gazu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metoda na banke wypinasz 2 przewody z filtra paliwa -zasilanie i powrot- wkladasz do banki z paliwem tak aby wezyki byly zanurzone w paliwie .Odpalasz auto na 5 minut i gasisz. Wezyki zostaja zanurzone w bance Na nastepny dzien odpalasz .Jesli jest poprawa masz nieszczelnosc w ukladzie paliwowym -filtr paliwa a bak-jesli nie ma poprawy to nieszczelnosc -tandem pompa,pompowtryski lub wyrobione gniazda pompek-u ciebie bardziej stawial bym na nieszczelnosc na pompkach.Zapomnialem o bezpieczniku pompy baku wyciagnij go to 22 lub28 w dziale elektryka jest opisany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj kolega miał podobny problem. Okazało się ze jakieś oringi pod wtryskiwaczami trzeba wymienić i sprawa zniknęła.

też obstawiam uszczelnienia wtrysków, zestaw naprawczy dużo nie kosztuje i da się to szybko zrobić. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj kolega miał podobny problem. Okazało się ze jakieś oringi pod wtryskiwaczami trzeba wymienić i sprawa zniknęła.

też obstawiam uszczelnienia wtrysków, zestaw naprawczy dużo nie kosztuje i da się to szybko zrobić. Pozdro

Uszczelniacze pompo-wtrysków wymienione..ba wymienione także pompo-wtryski

Witam Niestety w temacie nic nowego.jak źle palił tak pali nadal ręce opadają.

Niestety nie mam jak sprawdzić tej metody na bańkę ze względu na to że autko stoi aktualnie pod chmurką..ale faktycznie wszystko wskazuje na zapowietrzanie się układu paliwowego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi raz nie zapalił rano przy -12 C. Już chciałem nowy aku kupować, ale jak potem go odpaliłem z kabli wskazówka paliwa pokazywała 0, a miałem ok. 20l. To mnie zdziwiło. Podjechałem na Orlen i zalałem pierwszy raz Verve :hi: i dolałem uszlachetniacz Castrola. Wczoraj -15 C, dzisiaj rano -16 C i pali elegancko. Zatem zwykła ON którą wcześniej zatankowałem poprostu zamarzła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam taki sam problem z tym ze u mnie po odpaleniu chwilke kopci na lekko niebieski dymek po okolo 5 sekundach wszysko oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...