Cin 0 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Witam Kolega kupił sharana 1,9 tdi 110KM AFN i jak robiłem mu logi wyszło cos bardzo dziwnego. Turbina pompuje do 1500 ale co ciekawsze ma taka wartość zadana. Dlaczego?? Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/cin_67322.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Uszkodzony czujnik cisnienia atmosferycznego.Do wymiany ECU.Szybciej i taniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Uszkodzony czujnik cisnienia atmosferycznego.Do wymiany ECU.Szybciej i taniej. ja bym jeszcze rozebral sterownik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERW0 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 ale ten czujnik w tych modelach znajduje się w ECU i za dużo nie zrobi i tym bardziej na upartego mozna ten czujnik wymienić tylko tak w wolnej sprzedazy niema. może faktycznie tak jak pisał spanky rozebrać może ząb czasu zrobił swoje (wilgoć,zimne luty) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leo... 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 ja bym jeszcze rozebral sterownik rurka lub olej w niej ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 ja bym jeszcze rozebral sterownik rurka lub olej w niej ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 pewnie olej i blad internal memory Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cin 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 pewnie olej i blad internal memory Masz rację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leo... 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Masz rację. oznacza to ze rurka wewnatrz ECU jest peknieta - olej ktory z biegiem lat zbiera sie w niej zalewa plyte glowna sterownika - rozkrec ECU - wyczysc - wymien rurke - bedzie banglac ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now