Jump to content
IGNORED

[ALL B7] Regulacja wysokości świateł


kubast

Recommended Posts

Witam

Posiadam standardowe reflektory (H7) wyposażone w elektryczną regulację wysokości.

Niedawno prawa lampa zaczęła świecić na maxa w dół i w ogóle nie reagowała na elektryczną regulację. Wyczytałem na forum, że problemem może być silniczek, który chciałem niezwłocznie wymienić.

Niestety po podłączeniu nowego silniczka (oryginał) okazało się, że on też nie reaguje.

Macie może pomysł gdzie szukać dalej?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdż w srodku lampy srubę regulacyjną ( tą białą) czy czasem nie wyszla :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj tez podłączyć silniczek nie wkładając go do lampy. Być moze przyciął Ci się mechanizm w środku lampy odpowiadający za ruchy poziomujące. Jak tak podłączony silniczek będzie działał będziesz wiedział, że to o to chodzi. Jeśli nie będzie działał mimo to - gdzieś jest uwalona wiązka zasilająca silniczek.

pozdr :hi:

Link to comment
Share on other sites

Wyjmowałem silniczek i nie było żadnej reakcji.

Czy wiecie jakie napięcia powinny być na przewodach dochodzących do tych silniczków?

Link to comment
Share on other sites

1. Sprawdź bezpieczniki, jak ok:

2. Przełóż silniczek do działającej lampy i sprawdź czy działa (przy okazji sprawdzisz zasilanie na kablach)

3. Zasilanie idzie chyba od przełącznika wysokości świateł w kabinie - głowy nie daje.

Pisz co wyjdzie to będziemy kombinować dalej.

PS.

Ostatecznością byłoby podpięcie silniczka niedziałającego do działającego (z lampy do lampy) aczkolwiek to rozwiązanie trąca kichą :decayed::kox:

Pomocniczo rozpiska zasilania:

http://zibiokaj.w.interii.pl/Schemat%20nr%201.jpg

Link to comment
Share on other sites

studziany dzięki za propozycje ale proszę oszczędź mnie:) w B7 żeby wyjąć silniczek muszę wyjąć lampę, żeby wyjąć lampę muszę odkręcić zderzak. :kwasny:

Podczas poprzedniego demontażu....stary silniczek nie gadał, nowy silniczek nie gadał, napięcie na przewodach nie zmieniało się. Z tego wnioskuję, że problem jest przed silniczkiem.

Dodatkowo jak poskładałem wszystko po staremu i wyregulowałem lampy mechanicznie (śrubami) po około dziesięciu dniach lampa znowu poszła w dół (po co ja podłączyłem ten przewód do silniczka :wallbash:).

Ponawiam pytanie o napięcia na przewodzie zasilającym silniczek regulatora lub wsześniej.

Link to comment
Share on other sites

Wg.mojego schematu to:

brązowy-masa

szaro-fioletowy- do bezpiecznika F10 /5A/ + po kluczyku- wspólny dla obu lamp

szaro-żółty- do regulatora położenia w kabinie- wspólny dla obu lamp - porównaj sygnały dla obu lamp, będziesz wiedział co ci brakuje

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...