kubast 0 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Witam Posiadam standardowe reflektory (H7) wyposażone w elektryczną regulację wysokości. Niedawno prawa lampa zaczęła świecić na maxa w dół i w ogóle nie reagowała na elektryczną regulację. Wyczytałem na forum, że problemem może być silniczek, który chciałem niezwłocznie wymienić. Niestety po podłączeniu nowego silniczka (oryginał) okazało się, że on też nie reaguje. Macie może pomysł gdzie szukać dalej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Sprawdż w srodku lampy srubę regulacyjną ( tą białą) czy czasem nie wyszla Link to comment Share on other sites More sharing options...
studziany 2 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Spróbuj tez podłączyć silniczek nie wkładając go do lampy. Być moze przyciął Ci się mechanizm w środku lampy odpowiadający za ruchy poziomujące. Jak tak podłączony silniczek będzie działał będziesz wiedział, że to o to chodzi. Jeśli nie będzie działał mimo to - gdzieś jest uwalona wiązka zasilająca silniczek. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubast 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 Wyjmowałem silniczek i nie było żadnej reakcji. Czy wiecie jakie napięcia powinny być na przewodach dochodzących do tych silniczków? Link to comment Share on other sites More sharing options...
studziany 2 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 1. Sprawdź bezpieczniki, jak ok: 2. Przełóż silniczek do działającej lampy i sprawdź czy działa (przy okazji sprawdzisz zasilanie na kablach) 3. Zasilanie idzie chyba od przełącznika wysokości świateł w kabinie - głowy nie daje. Pisz co wyjdzie to będziemy kombinować dalej. PS. Ostatecznością byłoby podpięcie silniczka niedziałającego do działającego (z lampy do lampy) aczkolwiek to rozwiązanie trąca kichą Pomocniczo rozpiska zasilania: http://zibiokaj.w.interii.pl/Schemat%20nr%201.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubast 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 studziany dzięki za propozycje ale proszę oszczędź mnie:) w B7 żeby wyjąć silniczek muszę wyjąć lampę, żeby wyjąć lampę muszę odkręcić zderzak. Podczas poprzedniego demontażu....stary silniczek nie gadał, nowy silniczek nie gadał, napięcie na przewodach nie zmieniało się. Z tego wnioskuję, że problem jest przed silniczkiem. Dodatkowo jak poskładałem wszystko po staremu i wyregulowałem lampy mechanicznie (śrubami) po około dziesięciu dniach lampa znowu poszła w dół (po co ja podłączyłem ten przewód do silniczka ). Ponawiam pytanie o napięcia na przewodzie zasilającym silniczek regulatora lub wsześniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aharchut 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Wg.mojego schematu to: brązowy-masa szaro-fioletowy- do bezpiecznika F10 /5A/ + po kluczyku- wspólny dla obu lamp szaro-żółty- do regulatora położenia w kabinie- wspólny dla obu lamp - porównaj sygnały dla obu lamp, będziesz wiedział co ci brakuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now