aharchut
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O aharchut
Osiągnięcia aharchut
0
Reputacja
-
[B5 ARG] Przepala się bezpiecznik nr 1 od podgrzewnych dysz spryskiwaczy
aharchut odpowiedział(a) na KKKC temat w Audi A4 B5
same dysze robią zwarcie -
Odłączenie akumulatora a błąd ESP w A4 B6
aharchut odpowiedział(a) na mlodyabc temat w Audi A4 B6/B7
przejechać prosty odcinek ok.30m, nast.skręcać kierownica w prawo i lewo na maxa powinno pomóc -
Wejdź w parametry i odczytaj temperaturę silnika jaką widzi sterownik jak samochód jest zimny
-
Info dla tankujących na Orlenie/Bliskiej Południe Polski :)
aharchut odpowiedział(a) na Wujek141 temat w Na Każdy Temat
Mam znajomego, który rozwozi paliwo z jednej z rozlewni paliw na południu Polski. Ostatnio nie mógł spuścić paliwa do zbiorników na stacji bo paliwo zamarzło. Takie to mamy paliwa -
[ALL B5] Wysokie napięcie akumulatora (ponad 16V)
aharchut odpowiedział(a) na krzysztoforo1 temat w Audi A4 B5
Najgorsza jest ta "cała reszta" sterowniki baardzo nie lubią zbyt dużego napięcia -
Jeśli masz kumpla z tym samym silnikiem to przełóż przepływkę i sprawdź jak wtedy będzie ci się zachowywał samochód. Przełożenie to przecież banalna sprawa. A może masz problem z EGR-em, sprawdzałeś?
-
Kol. OOOO_A4 dobrze ci radzi, przed odpięciem wtyczki odepnij akumulator na min.15 min. Przed odłączeniem wtyczki dotknij samochód i ziemie równocześnie rekami.
-
Wkręca się lepiej ponieważ wtedy sterownik traktuje przepływkę jako uszkodzoną i ustala wartość zastępczą-stałą, która powoduje zwiększenie podawania paliwa. Chodzi o to abyś w przypadku nagłej awarii przepływki dojechał do serwisu a nie staną gdzieś w lesie, na środku skrzyżowania itp.
-
[B5 AFN] Czy to są objawy zepsutego komputera pokładowego?
aharchut odpowiedział(a) na sureshot temat w Audi A4 B5
Chodzi o to, żebyś podjechał do kogoś kto ma tester do twojego samochodu-dowolny warsztat i zrobił test wyświetlacza. Po prostu z poziomu testera wymusza się zapalenie kontrolek, wyświetlania symboli itp -
Wg.mojego schematu to: brązowy-masa szaro-fioletowy- do bezpiecznika F10 /5A/ + po kluczyku- wspólny dla obu lamp szaro-żółty- do regulatora położenia w kabinie- wspólny dla obu lamp - porównaj sygnały dla obu lamp, będziesz wiedział co ci brakuje
-
Powiedz wreszcie gdzie ten olej się pojawia, z boku, z przodu, z tyłu. Może to nie od uszczelki pod głowicą
-
Jeśli wypłynie to niewiele. Najważniejsze to zalać filtr paliwem i powinien zapalić bez problemów. Po zapaleniu przytrzymaj chwilę na obrotach.
-
Albo raczej jego braku
-
Sprawdź klocki i poziom płynu ham.
-
Świece najlepiej odkręcać na ciepłym silniku