sureshot 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 witam wszystkich . krótko i zwięźle przedstawię mój problem : http://imageshack.us/photo/my-images/31/photo0040p.jpg/ . Teraz moge dodać tylko tyle : 1. jak kupiłem tak już było. 2. komp wydaje sygnały dźwiękowe. 3. jedyne co mogę na nim zobaczyć to te trzy czerwone paski.( prawie jak adidas ) 4. padł wyświetlacz? ( osobiście mi zdaje się , że nie) 5. co z tym fantem zrobić ? czekam na pomoc z waszej strony drodzy koledzy. pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panton 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 a test zegarów wykonywałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sureshot 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 nie, bo pierwsze słyszę i nie mam pojęcia jak i po co ? (pierwsze audi). jeżeli objaśnisz postaram się wykonać Link to comment Share on other sites More sharing options...
aharchut 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 a test zegarów wykonywałeś? Chodzi o to, żebyś podjechał do kogoś kto ma tester do twojego samochodu-dowolny warsztat i zrobił test wyświetlacza. Po prostu z poziomu testera wymusza się zapalenie kontrolek, wyświetlania symboli itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
sureshot 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 jeszcze nie , ale postaram się po nowym roku. chodziło mi o to ,że może ktoś miał podobny problem i wiedziałby w czym diabeł tkwi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 odklejona/przerwana/skorodowana tasma do wyswietlacza FIS.Sprobuj wyslac do aceef. PS.Wyjmij licznik i docisnij palcem tasme powinno sie cos pojawiac,tasma jest przezroczysta latwo ja zauwazyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁYSY44 5 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Podejrzewam że fis jest nie podłączony wyjmij licznik i podejrzyj czy masz podłączone trzy czy dwie kostki z tyłu do licznika może ktoś zmienił licznik z fisem , masz sterowanie w manetce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 nawet jakby byla odlaczona to bedzie wywalal bledy spalona zarowka,brems light itp itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysaudi 1 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Albo trafił na kogoś kto targał w tym przebieg i namieszał z wsadami . Może być taśma - ale by nie było tych trzech pasków gdyby była całkowicie skorodowana . Może być też brak zasilania na układy od LCD-ka . Tak czy siak musisz rozebrać i sprawdzić . Gdyby to był poliftowy z białymi wskazówkami to byłbym na bank tranzystor pnp odpowiedzialny za podanie napięcia na układy od LCD - i one często padają jak walczy ktoś nieumiejętnie z licznikiem . Krzysiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁYSY44 5 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 nawet jakby byla odlaczona to bedzie wywalal bledy spalona zarowka,brems light itp itd. jesteś pewny?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Albo trafił na kogoś kto targał w tym przebieg i namieszał z wsadami . Może być taśma - ale by nie było tych trzech pasków gdyby była całkowicie skorodowana . Może być też brak zasilania na układy od LCD-ka . Tak czy siak musisz rozebrać i sprawdzić . Gdyby to był poliftowy z białymi wskazówkami to byłbym na bank tranzystor pnp odpowiedzialny za podanie napięcia na układy od LCD - i one często padają jak walczy ktoś nieumiejętnie z licznikiem . Krzysiek a wlasnie ze by byla, ja mialem ostatnio pare takich przypadkow w tych licznikach.Ale nie byly calkiem rozwalone.Najlepiej niech wyjmie licznik i docisnie palcem tasme powinno sie cos pojawic. nawet jakby byla odlaczona to bedzie wywalal bledy spalona zarowka,brems light itp itd. jesteś pewny?? Jakbym nie byl to bym nie pisal Link to comment Share on other sites More sharing options...
sureshot 0 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 sterowanie w manetce mam. niestety ale juz chyba nie zdążę go wyjąć bo zaraz koniec urlopu, aczkolwiek postaram sie. dużo zachodu żeby wyjąć licznik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornel 2 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Tu masz przykładowy opis demontażu licznika: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=25374.0;highlight=licznik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now