Skocz do zawartości

sureshot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sureshot

Osiągnięcia sureshot

0

Reputacja

  1. sureshot

    Uszczelka Pod Głowicą ?

    Witam . Dzisiaj chcialem wybrac sie w dluzsza trase moim audi (1.8 t 163km BFB) wiec jak to zazwyczaj robie poszedlem sprawdzic stan oleju i plynu chlodniczego . Po odkreceniu korka ze zbiorniczkiem plynu moim oczom ukazal sie rzadki budyn o kolorze kawy z mlekiem. Pojezdzilem troche po mechanikach popytalem wiekszosc z nich stawia na uszczelke pod glowica... Poza tym auto pali normalnie jezdzi rowniez , nie kopci . Na bagnecie poziom oleju nie wzrosl lecz delikatnie zmalal , rowniez na korku od oleju brak sladow tego budyniu . Jeden z mechanikow rzucil haslo iz moze to chlodniczka od oleju a nie uszczelka pod glowica ... Czy jest jakis sposob zeby dowiedziec sie ktora z tych dwoch rzeczy nawalila ? Moze ktos mial juz podobny przypadek ? Prosze o pomoc. Dzieki za wyczerpujace odpowiedzi To była jednak chlodnica oleju.
  2. sureshot

    Ubytek oleju ...

    ok dzieki panowie. jutro akurat jade do Polski zza granicy to w tydzien zrobie jakies 3tys km , czyli wszystko mniej wiecej sie wyjasni . pozdrawiam
  3. sureshot

    Ubytek oleju ...

    Witam . Byc moze jest juz podobny temat na forum ale jestem nowy tutaj i do konca jeszcze nie moge sie tu odnalezc. Dlatego tez zakladam nowy temat.. Niedawno stalem sie posiadaczem a4 b6 1.8T BFB 163 km przebieg 217 tys (oryginalny , auto zakupione w holandii z obszerna dokumentacja) . Kilka dni po zakupie wymienilem olej na 5w30 valvoline , od tego czasu zrobilem niecale 3tys km i moim oczom ukazala sie kontrolka olej minimum. Dolalem jakies 200 ml i na bagnecie pokazuje wieksze pol czyli raczej ok . Auto nie kopci , odpala bez problemu , mocy tez nie brakuje, moim niefachowym okiem zadnych wyciekow tez nie widze. Dodam tez , ze moja jazda nie nalezy do najspokojniejszych (6tys rpm). Pytanie brzmi czy taki ubytek oleju jest normalny ? Jezeli nie , to od czego zaczac poszukiwania problemu ? odma , turbo , pierscienie czy moze cos o czym kompletnie nie mam pojecia ? Pozdrawiam
  4. sterowanie w manetce mam. niestety ale juz chyba nie zdążę go wyjąć bo zaraz koniec urlopu, aczkolwiek postaram sie. dużo zachodu żeby wyjąć licznik ?
  5. jeszcze nie , ale postaram się po nowym roku. chodziło mi o to ,że może ktoś miał podobny problem i wiedziałby w czym diabeł tkwi
  6. nie, bo pierwsze słyszę i nie mam pojęcia jak i po co ? (pierwsze audi). jeżeli objaśnisz postaram się wykonać
  7. witam wszystkich . krótko i zwięźle przedstawię mój problem : http://imageshack.us/photo/my-images/31/photo0040p.jpg/ . Teraz moge dodać tylko tyle : 1. jak kupiłem tak już było. 2. komp wydaje sygnały dźwiękowe. 3. jedyne co mogę na nim zobaczyć to te trzy czerwone paski.( prawie jak adidas ) 4. padł wyświetlacz? ( osobiście mi zdaje się , że nie) 5. co z tym fantem zrobić ? czekam na pomoc z waszej strony drodzy koledzy. pozdrawiam.
  8. Witam ;] No i zostałem posiadaczem A4, chętnie posłucham dobrych rad by dopieścic swojego avanta pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...