Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bez przepływomierza lepiej wkręca się na obroty i turbo nie szura


Krzy0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moze miał ktos taki przypadek silnik AWX sprawia wrazenie ociężałego,po wyczyszczeniu turbo i odpaleniu go bez obudowy filtra i przepływki byłem w szoku jak auto sie wkreca na obroty i turbo nie szura :).Zmontowałem wszystko do kupy i lipa znowu ospałe turbo znowu szura,po odpieciu przepływomieza jest dobrze(tylko na biegu jałowym jezdzic sie nie da) nie pomaga podmiana przepływki z innego auta.Wstawiłem filmik początek filmu jest z odpietą przeplywka,a od 27s z przeplywka gazu starałem sie dodawac taką samą ilosc.

statyczne

e6c927f6262eda5dm.jpg

6c30e403c73a5662m.jpg

af4f0f0c5c375d59m.jpg

ae8140e85b46202cm.jpg

dynamiczne

b855b05af4112d84m.jpg

8279f4729511a589m.jpg

0d978b5bece191d6m.jpg

f9e7f7e51d69cac8m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie dzis bede robił,Jak byś mógł podpowiedziec które grupy logowac bede wdzieczny.Dodam jeszcze ze bez przepływomierza autem rusza sie znacznie lepiej,a zprzeplywka jak ruszam ostrzej to normalnie sie dusi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie dzis bede robił,Jak byś mógł podpowiedziec które grupy logowac bede wdzieczny.Dodam jeszcze ze bez przepływomierza autem rusza sie znacznie lepiej,a zprzeplywka jak ruszam ostrzej to normalnie sie dusi

prawdo podobnie masz uszkodzoną przepływke ale może być wiele innych rzeczy

wklej logi 003,008,011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to nie ten dział ale nie bede zakładał nowego tematu.Logi wklejiłem w pierwszym poscie.Po logach widac ze turbo puzno wstaje moze czujnik jest uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym wężyki podciśnienia i dolot to nic nie kosztuje :cool1: ale specjalistą nie jestem więc niech się mądrzejsi wypowiedzą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezyki sprawdzone dolot poci sie troche na intercoolerze ale żadnego syczenia nie słychaca,a poza tym dlaczego jak zdejme kostke z przepływomierza to lepiej sie wkreca całkiem inaczej jakby silnik z innego auta (moze na filmie tego tak nie widac) wiec gdyby była jakas nieszczelnosc to by nie było różnicy jak odłacze kostke.

Podmieniłem jeszcze dzis czujnik cisnienia doładowania i nic bez zmian :kwasny:Mam to auto juz 3 rok i bylo tak od poczatku i myslałem ze b6 130 PS tak jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezyki sprawdzone dolot poci sie troche na intercoolerze ale żadnego syczenia nie słychaca,a poza tym dlaczego jak zdejme kostke z przepływomierza to lepiej sie wkreca całkiem inaczej jakby silnik z innego auta (moze na filmie tego tak nie widac) wiec gdyby była jakas nieszczelnosc to by nie było różnicy jak odłacze kostke.

Podmieniłem jeszcze dzis czujnik cisnienia doładowania i nic bez zmian :kwasny:Mam to auto juz 3 rok i bylo tak od poczatku i myslałem ze b6 130 PS tak jezdzi.

Wkręca się lepiej ponieważ wtedy sterownik traktuje przepływkę jako uszkodzoną i ustala wartość zastępczą-stałą, która powoduje zwiększenie podawania paliwa. Chodzi o to abyś w przypadku nagłej awarii przepływki dojechał do serwisu a nie staną gdzieś w lesie, na środku skrzyżowania itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezyki sprawdzone dolot poci sie troche na intercoolerze ale żadnego syczenia nie słychaca,a poza tym dlaczego jak zdejme kostke z przepływomierza to lepiej sie wkreca całkiem inaczej jakby silnik z innego auta (moze na filmie tego tak nie widac) wiec gdyby była jakas nieszczelnosc to by nie było różnicy jak odłacze kostke.

Podmieniłem jeszcze dzis czujnik cisnienia doładowania i nic bez zmian :kwasny:Mam to auto juz 3 rok i bylo tak od poczatku i myslałem ze b6 130 PS tak jezdzi.

Wkręca się lepiej ponieważ wtedy sterownik traktuje przepływkę jako uszkodzoną i ustala wartość zastępczą-stałą, która powoduje zwiększenie podawania paliwa. Chodzi o to abyś w przypadku nagłej awarii przepływki dojechał do serwisu a nie staną gdzieś w lesie, na środku skrzyżowania itp.

Mam kumpla co ma takie samo audi z tym samym silnikiem i jego wkreca sie lepiej od mojego,a jak zdejme u niego kostke z przeplywki to nie ma roznicy,tylko u mnie tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem juz ze przekladałem przeplywke ,czujnik doladowania,egr ostatnio zmieniałem bo ciekł i bez efektu.

Jak mam podpieta przeplywke i chce ostrzej ruszyc to silnik sie dlawi jak by ktos mu szmate w filtr powieetrza wlozyl,a jak odepne przeplyworzerz to cofam do tylu i jedynka delikatne gaz i auto nie da sie zadlawic.Jezeli nic nie mam uszkodzone to może jest zkopany soft fabrycznie albo moze ktos tam cos grzebał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to auto 3 rok filtry wymienialem zawsze z olejem w tej chwili siedzi knecht 8tys przeb.auto od poczatku takie bylo.Po odpieciu przeplywki powinno byc gorzej a nie na odwrót

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logowalem na swojej.Jak przepiolem na inna to reakcja na gaz jest taka jak na mojej i na biegu jalowym i podczas jazdy.

Jak nic nie znajde to po nowym Roku jade do tunera i tak mialem jechac tylko powstrzymywalo mie zastane turbo :) Swoja drogą to nie lopatki byly zawalone(palcem przetarłem z lekkiej sadzy i sie swieciły)tylko to po czym one chodzą czesc gorąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezme z Glofa V Zonie wykrece na chwile :gwizdanie: i zaloguje

Juz 7c90ef76f0d644dfm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...