Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bez przepływomierza lepiej wkręca się na obroty i turbo nie szura


Krzy0

Rekomendowane odpowiedzi

na twojej przeplywce duzo lepiej to wygladalo niz na tej z Vw,bo na tej to dawki tnie strasznie.

a jak korekcje wygladaja wtryskow?pokaz 013 i 023

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis miałem bład 17552 ale to pewnie dla tego ze przeplywke odpinalem i zapinalem na wlaczonym silniku.Zrobiłem krotki log 013,023

75339319802952dcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys przyspierzało tak dziwnie takimi falami na mocno wcisnietym gazie ale jak lekko wciskałem gaz bylo lepiej.Ostatnio przyspiesza juz równo,na przeplywomierzu z Vw znowu przyspieszał falami.A jak według ciebie wyglada sprawa pompek?

Logi 013,023 robilem na silniku nie do konca rozgrzanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała rada ode mnie zrób komplet logów wrzuć w dział diagnostyka i będzie wiadomo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie,po czyszczeniu turbo auto odpaliłem na samej tej rurze i jak ja przytykałem to auto prawie gasło wiec nie ma chyba dziury ale jutro ją dokladnie obejrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie wydaje Panowie ze problem tkwi gdzie indziej. ja bym sprawdzil podcisnienie na pompie vacum. bo to cisnienie steruje turbina. samochod kiedy Ci sie zaczyna prawidłowo przyspieszać??? tak powyzej 2000 obrótow??? jezeli tak to wydaje mi sie ze to cos bedzie z podcisnieniem.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 01:53_________________________________________________sprawdz czy ten kruciec od tej pompy jest szcztywny. bo jezeli jest luzny to moze Ci tamtendy uciekac cisnienie i korekcje na wtryskach tez beda wieksze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myslałem o słabym podciśnieniu dlatego wspomniałem na początku żeby sprawdził wężyki. Wydaje mi sie że jakby miał pompę vacum kiepska to i hamulce były by gorsze (twardsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompe vacum miałem wymienianą na samym początku jak kupiłem auto bo miałem problemy z odpalaniem na zimnym.Poza tym jaki wplyw na to wszystko ma jak odepne przepływomierz?.

PS katalizatora juz nie ma i nie jest lepiej

PS 2 Czy w sterowniku silnika jak sie ma AWX to u was tez podpisuje AVF?4f105fa80ba09ca1m.jpg

Zrobiłem jeszcze logi grup 010,011 razem bez filtra powietrza dynamiczne

0ac34d2ccc22ffdbm.jpg i ten jeszcze bez przepływki dcb49459c706acd5m.jpg

statyczny bez filtra 8c69bbff8d84af94m.jpg i statyczny bez filtra i przeplywki 35399571055675d7m.jpg

Co do rury laczącej turbo z filtrem jest cała,rura do filtra drozna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy sztanga turbiny jest dobrze ustawiona. Zrób log 011 w trybie BS i sprawdź czy sztanga chodzi w pełnym zakresie. Kumplowi auto słabo ciągnęło na niskich obrotach i się okazało, że sztanga źle ustawiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czysciłem turbo to regulacja sztangi była oryginalnie zalakowana.Ale jeszcze zerkne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje.

z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.

ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra?

ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje.

z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.

ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra?

ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki

O kolega już wie co zepsute :polew: Na pewno wszystkie trzy przepływki są walnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje.

z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.

ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra?

ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki

O kolega już wie co zepsute :polew: Na pewno wszystkie trzy przepływki są walnięte.

a Ty alfa i omega bo kumpel tak miał ? :doh1:

jak nie umiesz czytac logów to przynajmniej nie czepiaj się wypowiedzi innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje.

z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.

ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra?

ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki

O kolega już wie co zepsute :polew: Na pewno wszystkie trzy przepływki są walnięte.

nikt nie napisal ze przeplywka zepsuta!trzeba spr to do konca.poza tym jezeli masz takie posty pisac to daruj sobie.narazie ustalamy czemu tnie dawki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływa z golfa 90 ps BRU (na hamowni miał 100) miala całkiem inny numer niz moja´golf chodzi na niej miodzio.Moge wziąć jeszcze od kumpla przepływie i zrobic logi.Juz ostatnio ja zakładałem i roznicy zadnej nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...