Skocz do zawartości

homerro14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O homerro14

Osiągnięcia homerro14

0

Reputacja

  1. Witam:) to jest mój nr vin: WAUZZZ8E82A303703 i mam pytanko czy do mojego auta pasuja te dłuzsze swiece 96 mm czy te krótkie 91mm bo nie nie wiem jakie dobrac.
  2. a mi sie wydaje Panowie ze problem tkwi gdzie indziej. ja bym sprawdzil podcisnienie na pompie vacum. bo to cisnienie steruje turbina. samochod kiedy Ci sie zaczyna prawidłowo przyspieszać??? tak powyzej 2000 obrótow??? jezeli tak to wydaje mi sie ze to cos bedzie z podcisnieniem.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 01:53_________________________________________________sprawdz czy ten kruciec od tej pompy jest szcztywny. bo jezeli jest luzny to moze Ci tamtendy uciekac cisnienie i korekcje na wtryskach tez beda wieksze.
  3. Kolego Dymian1 gdzie dokładnie wydobywa sie to dudnienie??? jak słychac tak jakby z filtra powietrza to na 1000% to jest wałek rozrzadu. miałem to samo szklanki i wałek do wymiany. koszt 1300 zł. ale walek mam uzywany z rozbitka kupiłem za 600zł szklanki 400zł i robocizna 300zł. tylko mi to sie stało przy przebiegu 270tkm.
  4. Kolego pokaz mi logi z grupy 004, i niech mechanik sprawdzi oringi na pomkach bo to tez moze byc powodem[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:21_________________________________________________a co do obrotów masz prawidłowe bo ja takie same mam, no wtryski maja troche do zyczenia ale nie ma tragedi
  5. Kolego Dranek nie wiem czy Ci to pomoze ale najpierw zalecałbym Ci na Vagu sprawdzic w grupie nr 004 sprawdz czy (nie wiem czy dobrze to napisze) kat wtrysku czy ustawienie rozrzadu nie wiem dokładnie. powinnienes miec wartosc zbliżona do zera przedział tam jest -3 do 3 najlepiej jakby było 0 ale moim zdaniem lepiej jakby było bardziej na minusie ja mam np -0.5. mialem wczesniej na plusie 2.8 i tez mi telepało na temp. roboczej. po zmniejszeniu przestało. napisz jak Ci pomoze.
  6. Kolego tez miałem taki przypadek gdy z chodził mi z obrotów to własnie było słychac takie chrobotanie jakby z turbiny. i okazało sie to ze był wadliwy elektrozawór n75. wymieniłem i cisza.
  7. Witam:) Panowie mialem ten sam problem co na filmiku w poscie 1 dokladnie te same objawy. problemem jest wadliwy elektrozawór podajrze n75 on jest blisko turbiny. na dole kolo paskow. nie potrafie dobrze wytlumaczyc. wymienilem i teraz jest wszystko ok. delikatnie słychac jak niby tam chrobocze ale naprawde delikatnie. pozdrawiam. na 100% to jest to zapłaciłem 200 zl za naprawe:)
  8. Witam wszystkich posiadaczy audi:) [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...