Skocz do zawartości

Dranek

Pasjonat
  • Postów

    260
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dranek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dranek

1

Reputacja

  1. Ja starą manetkę też czyściłem i nic z tego nie było, kupiłem nową i dalej nie działa. Jakieś czary mary się dzieją, bo niby wszystko dobrze ale nie działa, chyba kupię jeszcze oryginalne czujniki sprzęgła i hamulca i zamontuję.
  2. Mi też przestał działać tempomat, oczywiście manetka sprawna, kodowanie też dobre, a test czujników pokazał u mnie trochę inne dane niż u Domina: 1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000 - u mnie 000 2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 110 - u mnie 011 3. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111 - u mnie 111 Dodam jeszcze pkt. 4. jeśli wciśniemy samo sprzęgło - u mnie 100 Jakie czujniki zamówić, bo już nie wiem czy jeden czy dwa czy jeszcze coś innego? ---------- Post dopisany 25-07-2013 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 13:42 ---------- Ktoś pomoże?
  3. Sebul ma racje, na 100% odłączyłeś jakąś wtyczkę od sterownika, bo tam nic innego co by mogło auto unieruchomić nie ma.
  4. Dranek

    Nieszczęsny egr

    Ja polecam zakup nowego egr-a. Wcześniej kombinowałem z jakimiś OCT, czyszczeniem samego zaworu i nic. Kupiłem nowy EGR, przeczyściłem IC, dałem nowe uszczelki na łączenia rur dolotu i pokrywę zaworów z poprawionym separatorem oleju 2004> i mam zupełny spokój z jakimkolwiek olejem. Nic nigdzie nie cieknie, nawet kropelki nie zauważysz na moim silniku. Wcześniej lało się z EGR, z każdego łączenia na dolocie, a najbardziej na łączeniu z IC. Każdy mechanik mówił, że turbo puszcza masę oleju i jest do wymiany, a turbo w idealnym stanie jest...
  5. Ewa może ten wątek Ci pomoże odnośnie sd2: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/montaz-modulu-drl-swiatlach-drogowych-265895/ a ten odnośnie fotochromu: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-lusterko-fotochromowe-montaz-podlaczenie-fotochrom-samosciemniajace-59649/ Ja robiłem wszystko to co Ty chcesz zrobić według w\w informacji i wszystko bangla, włącznie z DRL na przekaźniku. Teraz mam tak jak w B7.
  6. Tak właśnie podejrzewam, ale nie mam pojęcia co przepiąć, aby było w porządku. Jak będę miał chwilę wolnego to podjadę do elektryka żeby mi to ogarnął, no i jeszcze cały czas pali mi się auto na włączniku nawet po wyłączeniu auta i wyciągnięciu kluczyka. Ma ktoś pomysł co jest nie tak podpięte?
  7. Ja się poddałem w temacie sprysków. Przy okazji montażu DRL elektryk założył mi jakiś włącznik do odpalenia spryskiwaczy. Działa to w ten sposób, że tak długo jak trzymam włącznik myje mi reflektory i po kłopocie.
  8. Tych diód nie dodawałem, bo nic się u mnie nie działo z przesłoną. Co do H7 muszę coś poszukać na allegro, bo stare mi nie pasują. Dzięki za instrukcje, polecam wszystkim co mają autoświatła i czujnik zmierzchu, ponieważ dopiero teraz włącznik auto ma jakiś sens. Tak wyglądają. Już się przyzwyczaiłem, że są bardziej żółte niż xenony, ale ogólnie tragedii nie ma.
  9. Wszystko już u mnie też założone. Potwierdzam współpracę włącznika AUTO i czujnika zmierzchu z modułem oraz włącznikiem DRL z B7. Teraz mam tak: 0 - wiadomo nic się nie pali Auto - włączone tylko światła dzienne, jeżeli robi się ciemniej czujnik zmierzchu odpala biksenon, postojówki oraz wszelkiego rodzaju podświetlenia i gasi dzienne Postój - palą się postojowe + dzienne ( nie wiem czy tak ma być, ale mi to nie przeszkadza) Mijania - włączają się postojowe + mijania, brak dziennych Do tego mam podłączony oryginalny włącznik CLH + DRL i mogę to wszystko wyłączyć jak zechcę. Działa to wszystko identyko jak w B7. Jedyne co zauważyłem to pali mi się dioda podświetlająca funkcję auto we włączniku nawet wtedy jak wyjmę kluczyk. Elektryk nie wiedział jak to wyłączyć, a próbował dosyć długo. Może tak ma być? Dioda od lusterka fotochrom (ta zielona) też mi się tak pali cały czas. Elektryk robił wszystko na podstawie wydrukowanych info z tego postu i dał radę, ja się tego nie podjełem ze względu na fatalną pogodę i brak garażu. Grzegorz jakie wstawiłeś żarówki H7, że Ci tak ładnie święcą? Mi nieziemsko zapodają na żółto, elektryk mówił, że nic mi nie da nawet najdroższa żarówka, ponieważ aby uzyskać bielszą barwę żarówka musi dostać pełną moc, a dostaję tylko 30% prawda to?
  10. Dzięki za odpowiedzi, kupie zwykłe ledy bez can-bus.
  11. Ledy postojowe i oświetlenia tablicy muszą być Can-Bus żeby nie wywalało błędów, a czy reszta ledów też musi być z Can-Busem? Wydaję mi się, że mogą być już zwykłe, ale proszę o potwierdzenie.
  12. Ja nie polecam montowania żadnych chińskich żarówek typu can-bus za 10zł. Mi 5 dni po założeniu jedna przestała świecić, a co najgorsze jak kończyła swój żywot wypaliła mi trochę odbłyśnik. Zamontowałem ledy Osram takie ja Adadur, tylko zaryzykowałem zakup 6000K i wygląda to o niebo lepiej niż najlepsze ledy can bus. Błędu nie wywala, barwa trochę za biała do ksenonów 4300K, ale nie wpada mocno w niebieski. Z daleka nie widać w ogóle różnicy. Dla zainteresowanych wklejam po kolei ksenon + postojowe, same postojowe, ksenon + postojowe, same postojowe.
  13. Ok. Wszystko jasne. Jutro podłączam i dam znać jaki efekt. Dzięki Bartek ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2013 at 20:00 ---------- Witam. Jednak rozpiska którą podał ratyn była prawidłowa. Podłączyłem tak jak podałeś wyżej i nie szło zakodować, zamieniłem miejscami piny i dopiero poszło. Podaje niżej rozpiskę podłączenia dla wyłącznika i kostki czteropinowej: 1 pin wyłącznika - do pinu nr 4 wiązki lub mostek z pinem 2 lampki podświetlenia schowka - jest to zasilanie podświetlenia wyłącznika 2 pin wyłącznika - do pinu nr 7 wiązki lub mostek z pinem 1 lampki podświetlenia - jest to masa podświetlenia wyłącznika 3 pin wyłącznika - do pinu nr 5 wiązki 4 pin wyłącznika - do pinu nr 6 wiązki
  14. Najlepszym źródłem takich wtyczek jest pobliski szrot. Ja tam swoją kupiłem za 5zł, a odcięli ją z passata. Ta wtyczka z aukcji też oczywiście podejdzie. Do ramek prowadzących w ASO nie dodają śrubek, ale na pewno dobierzesz jakieś odpowiednie blachowkręty. ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 06:59 ---------- Co do mojego problemu ze spryskiwaczami to węże nie są nigdzie pozaginane i postanowiłem podjechać dzisiaj do elektryka. Posprawdzał wszystko i wywnioskował, że problemem jest to że przy załączeniu manetki do spryskiwaczy i przytrzymaniu jej w celu wymycia reflektorów MCE podaje za krótko prąd na pompkę. Prąd 13V pojawia się na mierniku tylko w momencie załączenia manetki i za sekundę znika, i przez tą sekundę spryski "budzą" się do życia i delikatnie się unoszą. Po zniknięciu napięcia zaraz się chowają. Z tego co mi mówił to jeżeli trzymałbym manetkę przez 10sek to prąd powinien być na pinie 2(a tym samym na pompce) również przez 10 sekund i tyle też powinno trwać zmywanie reflektorów. Ma ktoś pomysł dlaczego MCE podaję tylko przez sekundę prąd na pompkę?
  15. Dzięki Bart za odpowiedź. Czyli mogę to podłączyć według schematu który podałem wcześniej, czy nie? 1 pin włącznika - do pinu nr 4 wiązki zasilanie podświetlenia 2 pin włącznika - do pinu nr 7 wiązki masa podświetlenia Podejrzewam, że można to zmostkować z lampką podświetlenia schowka według tego co napisałeś w 1 poście ( pin 2 lampki to zasilanie – pin 1 to masa ) 3 pin włącznika - do pinu nr 5 wiązki 4 pin włącznika - do pinu nr 6 wiązki Tylko co do drugiej części czyli pinu 3 i 4 mam wątpliwości. Skoro pin 3 jest tym sterującym to nie można go podłączyć do pinu 5 wiązki schowka, bo z tego co wyczytałem powinna być tam masa. Jak możesz to napisz mi Bart do jakich pinów w wiązce schowka mam podłączyć te nieszczęsne piny 3 i 4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...